Käyttäjän Tolopainen kirjoittamat vastaukset
-
Oulun seudun sähkön alueella, mutta ei Raahessa.
Kiitoksia, olipa selkeä vastaus. Tuo lämmöntalteenotto ei kyllä näyttäisi säästävän juuri mitään.
<p>Eikö Visakallo osaa katsoa laskusta siirtohintaa se ilmoitetaan sent/kwh. Norjasta ei voi ostaa yleissähköä tavis kuluttaja.
Visakallon perintö kakkulat ei taida oikein pelittää, kiinteä maksu ei voi sisältyä siirtohinnan kWh maksuun, ne näkyy aina erikseen laskulla.
Koivisto osallistui Karjalan etniseen puhdistukseen, kun Suomen sukuiset venäläiset saivat Suomen kansalaisuuden ja muutto-oikeuden tänne. Heitä ei tarvinnut siirtää Siperiaan.
<p>Meillä päin siirtohinta on 3.2sent/kWh, kuukausimaksu 9€/. Noissa on myös suuret erot.</p>
<p>Sitä vaan että olen seurannut markkinahintoja koko vuoden kilpailuttajsn sivuilta eikä 5.8 sent/kWh ole myyty sähköä. </p><p> </p>
<p>Minä eikä kukaan muu ole saaneet tuolla hinnalla sopimusta, kuten itsekin tiedät. Nyt hinta on 7.2 sent elokuuhun saakka. Visakallon hinnalla maksaisin vuodessa pari sataa euroa enemmän.</p>
<p>Eikä pahemmin edes kiinnosta nuo kuoleman jälkeiset ajat, joiden parissa jotkut askartelevat.</p>
<p>Kaverihan kirjoittaa kuin kevyt nimimerkit, minulla oli 2021 tehty 2v sopimus kiinteä hinta 3.9 sent/kWh perusmaksu 0 €/kk. </p>