Käyttäjän Visakallo kirjoittamat vastaukset
-
Korkeampi auto on vähän niin kuin ilmastointi, automaattivaihteet, neliveto, yms, eli kun niihin ominaisuuksiin tottuu, ei niistä enää haluakaan luopua.
Olisiko työn suunnittelussa hieman toivomista, kun työmiehet kahlaavat niin syvässä kurassa, ettei meinaa saappaanvarret riittää.
Kyllähän lämpimän Golf-virran vaikutus Suomeenkin on tosi suuri. Aina ei tule ajatelleeksi, että Helsingistä pohjoisnavalle on lyhyempi matka kuin vaikkapa Kairoon tai Fuengirolaan.
Kukahan tämän päivän sähkön hinnoittelulla korjaa voitot?
<p>Konneveden hakkuussa poistettiin aukkoja tekemättä 14 000 kiintokuutiota 80 hehtaarin alalta, eli keskimäärin 175 kiintokuutiota/ha. Onhan se kieltämättä kerralla tehtynä aika reipas harvennus puustoisempaankin metsään! Ihmetyttää vain, mikä sai moiseen ryhtymään, kun vähäinenkin käytännön kokemus sanoo, että ongelmia tulee olemaan edessä. Jos pystyyn jätettyjä puita ei kaada tuuli, niitä tappaa aurinko ja hyönteiset. </p>
<p>Onneksi on erimallisia autoja tarjolla. Saa valita sellaisen auton, josta mielestään näkee parhaiten ulos!</p>
<p>Odotellaan vielä Perkon vastausta ensimmäiseen kysymykseen!</p>
Minä olisin tyytyväinen, jos saisin näihin mielestäni asiallisiin kysymyksiin vastaukset:
1. Miten Perko laskit 65 vuotiaan kuusikkoni tappion?
2. Miten rahoitetaan jk-metsän sukupolvenvaihdos niin, että se pysyy jk-metsänä?
Onko palstalaisilla ajatuksia lähteä alkuviikosta puukaupoille?
Edelleen askartelen näissä otsikon aiheissa. Jos jk-metsä halutaan säilyttää jk-metsänä myös sukupolvenvaihdostilanteessa, ei siihen auttaisi oikein aukkoja tehdä, eli rahoitus on oltava kokonaan metsän ulkopuolelta, kun jollain varmaan olisi elettäväkin. Pyydän anteeksi yksinkertaisuuttani, kun pilaan sillä näitä korkealla liikkuvia jk-keskusteluja.