Piensahojen tuotemerkki korostaa paikallisuutta

Uuden tuotemerkin saaminen edellyttää raaka-aineen hankkimista yrityksen toiminta-alueelta.

Piensahojen yhdistys Suomen Sahayrittäjät ry on ottanut käyttöön uuden ympäristö- ja tuotemerkin.

Lähipuu-tuotemerkki on yhdistyksen mukaan kehitetty lisäämään piensahojen kestävää ja vastuullista toimintaa, näkyvyyttä ja paikallista yhteistyötä sekä edistämään sahojen toimintaedellytyksiä.

Tuotemerkin käyttöön saaminen edellyttää yrityksiltä sataprosenttisesti kotimaisen raaka-aineen käyttöä läpi tuotantoketjun sekä raaka-aineen hankkimista yrityksen toiminta-alueelta.

Lähipuu-tuotemerkki esiteltiin tänään Helsingissä.

Kommentit

Ei vielä kommentteja.

Puukauppa Puukauppa