Keskustelut Metsänhoito Hallitusneuvottelut

Esillä 10 vastausta, 1,611 - 1,620 (kaikkiaan 2,372)
  • Hallitusneuvottelut

Orpo kysyy.

Millä konkreettisilla keinoilla parantaisitte suomalaisen ruuantuotannon ja metsätalouden tulevaisuutta?

Mitä raati vastaa?

Nyt olisi aika ottaa kantaa.

• Visakallo Visakallo

Kyllähän ne opposition kesäiset riekkumiset alkaa olla kohta ohi. Keskustan Saarikko on sentään ollut järkevämpi, eikä ole alkanut nolaamaan itseään ja puoluettaan. Keskusta ei tule esittämään epäluottamusta hallitukselle.

Visakallo Visakallo

Suomen talous on nyt Euroopan huonoimpien joukossa. Velkaantuminen on ollut kaikkein nopeinta. Suomi voi joutua jatkossa turvautumaan EU:n kriisiapuun.

Kalle Kehveli Kalle Kehveli

Suomen talous on nyt Euroopan huonoimpien joukossa. Velkaantuminen on ollut kaikkein nopeinta. Suomi voi joutua jatkossa turvautumaan EU:n kriisiapuun.

Julkisen talouden alijäämä on niin valtava, että verotusta on pakko nostaa laajalla rintamalla ja reilusti velkakierteen katkaisemiseksi. Lisäksi paniikissa ostetut asejärjestelmät vain pahentavat tilannetta.

Hämis

Kyllähän nyt rahaa riittää valtiolla. Turkuun painetaan 90 milj. musiikkitalo. Varmasti kaikki tavara tarkkaan kotimaista. Ja turulla ei ole tiettävästi budjetit ainakaan rakennushommissa 1,5-2 kertaistuneet.

Itse kyllä olen kiristänyt vyötä jo hyvän aikaa sitten. Taidan olla talouden jarru, sanoisivat ekonomistit.

Nostokoukku

Ei sen tunnin radankaan aloittaminen oikein paljon rahapulasta kerro.

Itse en ole ostanut oikeastaan mitään sapuskan lisäksi ainakaan pariin vuoteen. Kulutus, kulutus, kulutus ja sen ylläpito on ekonomistien mantra. Olemme kuule Hämis, sinä ja minä, ajamassa tämän maan konkurssiin. Siinä samalla saattaa mennä roinantuottaja Kiinakin.

Visakallo Visakallo

Alkaa näyttää siltä, että hallitus saa jatkossa ostettua tarvittavan tuen Keskustalta, jos RKP tekee hallituselämästä itselleen liian vaikean.

Reima Muristo

Juurikin näin. Kepu pettää aina.

Urpo-petterin hallitus peittelee natsirasismiaan joillain hakaristin kielto lailla. Ei hakaristi ole mitään pahaa tehnyt, on pelkkä symboli muitten joukossa. Tekijät ovat sitten ihmispervoja jotka peittelee omaa heikkouttaan maalittamalla muita. Nämä kyseiset ihmispervot pitää sulkea yhteiskunnan ulkopuolelle kuten he yrittävät tehdä rasismin kohteelle. Näin natsirasimi poistuu myös eduskunnasta ja hallituksesta.

Rane

”Nämä kyseiset ihmispervot pitäisi sulkea yhteiskunnan ulkopuolelle…”

Miten Reima tämä sulkeminen tapahtuisi?

Natsitervehdys kaveriporukalla – Näin Antti Lindtman vastaa kohuun nuoruuden kuvista (iltalehti.fi)

Visakallo Visakallo

Mitenkäs se Reiman oma natsirasismi? Nimittelet ja jaottelet ihmisiä melko alentavaan sävyyn. Aika monesta työpaikasta tulisi nykyisin lähtö tuommoisen kielenkäytön seurauksena. No, onko tässä tapauksessa sitä vaaraa olemassakaan?

kaapo123

Keskusta tukee hallitusta eli hallitusta ei syyskuussa saadakaan nurin eduskunnassa ja entä sitten

Esillä 10 vastausta, 1,611 - 1,620 (kaikkiaan 2,372)