Keskustelut Tekniikka Husqvarna 550xp(g) seuraaja?

Esillä 10 vastausta, 161 - 170 (kaikkiaan 289)
  • Lenkopetäjä

    Siinä ois tullu raivuriki samalla kertaa.mehtäyhtymälle tarjouksia kyselin.saatan muistaa väärin katon jos löydän ne tarjoukset vielä

    Lenkopetäjä

    Kyllä se oli 715€ ja oisko 2258 ollu 615€.ostettiin kuitenki echo 452 ja tykästyin niin että ostin itellekki samanlaisen

    sitolkka

    Echo 452 on sama kuin vanha sindaiwa. Kierroksia mylly ottaa ja ihan käipä peli. Tuntuu kaasutellessa tehokkaalta, mutta kohtuu nuhis peli silti. Voimaa vähän. Muovit hiukka hapraat vanhaan sindaiwatyyliin. Pieneen risukkoon hyvä sama, mutta omasta mielestä pikku tilhi pesee tämän sahan mennen tullen.

    Lenkopetäjä

    On siinä paremmin voimaa ku 543huskissa.joo niin on vanha shindaiwan malli.meilä ei oo shindaiwan muovien kans ollu onkelmia.201 tilhi ois kyllä hyvä mutta saatanan kallis

    husku550xp

    Mitä itse testaillut nuita echoja niin aika leluja olleet. Tehottomia, muovit halkeilee joka paikasta, kahvat ei passaa käteen, käynti häiriöitä. Plussaa annan painosta.

    Lenkopetäjä

    Mulla on täysin päinvastaset kokemukset.kaverilla on edustus ja ei niissä oo takuuremontteja ollu.minä ne tekisin jos niitä olis.ja mulla on 4500 malli vuojelta 1987 ja toimii ja on aina toiminu niinku ajatus.voimaa on paljo enempi ku tässä uudessa vastaavan kokosessa

    husku550xp

    Ainakin tuo echon 501-sx on täysi paska. dolmarin se 40kuutioinen isäntälinjan saha pieksi tehoissa.

    Lenkopetäjä

    Oisko ollu yksilövika🤔en kyllä sitä mallia oo ees testannu mutta dolmarin 420sc mallilla oon kyllä sahannu ja omistanukki.en kauhiasti kehus

    husku550xp

    No se ei mainostakkaan olevansa ammattisaha

    Jalapa

    ”Oisko ollu yksilövika🤔en kyllä sitä mallia oo ees testannu mutta dolmarin 420sc mallilla oon kyllä sahannu ja omistanukki.en kauhiasti kehus”

     

    Itse olen ko. Dolmaria katsellut. Onko se oikeasti ongelmalapsi?

     

Esillä 10 vastausta, 161 - 170 (kaikkiaan 289)