Keskustelut Harrastukset Me keskustelemme taas!

Esillä 10 vastausta, 10,791 - 10,800 (kaikkiaan 31,442)
  • Me keskustelemme taas!

Merkitty: 

Tänä iltana kymmenen jälkeen palasimme taas keskustelupalstalle! Tuliko joku järkiinsä vai pitikö tilapäisesti palauttaa entinen versio, jonkun bugin korjaamisen ajaksi?

Joka tapauksessa tervetullut muutos jos jää pysyväksi!

Terveisin: Korpituvan Taneli

• Puuki

Yli-Viikari kertoi että ei käytä bonuksia henk. koht. yksityisiin matkoihinsa.   Mutta on erikoista, että uutta oppia valvontatehtäviin pitää hakea niin kaukaa kuin esim Chilestä .  Se on samantyylistä matkailua kuin ilmastokokoukset esim. E-Afrikkaan lentokoneella. Todelliset ilmastohuoleiset menisi sinnekin purjelaivalla tai sitten ne hoidettaisiin etäkokoustamalla.

MaraKet

Puuki kirjoittaa juuri kuin minun ajatukset on. Vihreät ovat valheellisuudessaan ja kaksinaamaisuudessaan ylittäneet jo kaikki sopivaisuuden rajat. Saan pahoinvointia kun näen tiedotusvälineistä heidän naamojaan.

Törkeintä kaksinaismoralismia on juuri tuo lentäminen ilmastokokouksiin. Älkää tehkö kuin minä vaan kuten minä neuvon! Ja samaan aikaan Suomen elinkeinotoiminta, työllisyys ja elämisen mahdollisuudet yleensäkin lopetetaan. Ei tuo toiminta ainakaan Suomen etua puolusta, mitähän kenties isompaa asiaa vihreät yrittävät peitellä? Ehkä hiilen polttoa Helsingissä.

Kalle Kehveli Kalle Kehveli

Vihreät = ”yrjö”. Eliittivasemmistolaiset eivät välitä vähäosaisista. Aivan häikäilemätöntä porukkaa.

MaraKet

Epäisanmaallisuus on nykyään muotia, ihmetellä täytyy. Taistelivatkohan sotiemme veteraanit sittenkään tällaisen Suomen puolesta.

Gla Gla

Jos maailmanlaajuinen ilmastokokous järjestetään lentomatkan päässä eikä etänä, pakkohan vihreänkin sinne on lentää. Poiskaan ei voi jäädä. Tuosta on turha vihreitä tuomita. Kokouksen tavoitteena kuitenkin on vähentää päästöjä sellainen määrä, ettei muutaman vihreän ahkerakaan lentely tunnu siihen verrattuna missään.

Lomamatka lentokoneella usein tehtynä on jotain, mitä en käsitä. Itse olen lentänyt vapaa-aikana viimeksi ulkomaille -93 ja kotimaassa n. 10 vuotta sitten. Hyvin olen saanut lomailla ja niin on edeltävätkin sukupolet tässä yhteiskunnassa.

Nähtävää ja koettavaa löytyy pyörämatkan päässä kotoa enemmän kuin vuosilomia on tarjolla ja vaikka kerran pari vuodessa ajaa  vähän kauemmas, ei se kokonaiskuvaa muuta.

Kalle Kehveli Kalle Kehveli

Suomestakin löytyy paljon hienoja paikkoja, aivan kotinurkilta. Lentäminen ulkomaiden turistikohteisiin on täysin turhaa, jota pitäisi verottaa rajusti.

A.Jalkanen A.Jalkanen

Kyllä sen verran huono omatunto on, että voin jättää lentelyt jo lapsille. Yksi rasti pitää vielä suorittaa ennen sitä: snorklaaminen delfiinien kanssa. Mantereista on vielä käymättä Etelänapamanner ja Etelä-Amerikka, mutta ne voivat hyvin jäädä. Luonto-ohjelmia ja Google Mapsin kuvia katsomalla näkee miltä siellä näyttää. Lentely kyllä muuttaa maailmankuvaa; ihmiset ovat samanlaisia kaikkialla vaikka tavat ovat hieman erilaiset eri puolilla.

suorittava porras suorittava porras

Komppaan Gla:ta. Tässä kuussa katseltu maisemia lähes 300 kilometrin verran pelkillä pierupäästöillä. Jatkossa matkoja kertyy huomattavasti enemmän bonuksena parempi terveys. Katsotaan kuljettaako KTM Tunturia kevyemmin. Rapsu 3000km jo Tunturillakin takana .

…ja Annelille. Snorklaaminen delfiinien kanssa on varmasti mukava kokemus. Sitä ainakin on ylistänyt Austraaliassa asuva ja surfausta harrastava alenevan polven lähisukulainen. Mielellään tulee kuitenkin pian käymään ,kun on ollut vailla matkustusmahdollisuutta koronan vuoksi jo kaksi vuotta. Tavoite on kuitenkin piipahtaa vuosittain kotimasta katsomassa. Saa sitten nähdä ,lentääkö kotiväki tilanteen tasaannuttua vastavierailulle.

Jätkä

Ilmastokokouksiin ei meiltä pitäisi olla valittuna ainuttakaan vihreää. He ajavat politiikkaa joka romauttaa Suomalaisten talouden ja elintason.

Ei – vaikka he menisivät sinne polkupyörällä ja soutuveneellä.

Puuki

Melko huonon diilin se Niinistö taisi tehdä ympäristökokouksessa .  Luvattu 10%:n kompensaatio huonosta sopimuksesta  on kait mennyt muualle kuin metsäpuolelle. Vai miten sen kävi ?

Esillä 10 vastausta, 10,791 - 10,800 (kaikkiaan 31,442)