Keskustelut Harrastukset Me keskustelemme taas!

Esillä 10 vastausta, 11,261 - 11,270 (kaikkiaan 24,573)
  • Me keskustelemme taas!

    Merkitty: 

    Tänä iltana kymmenen jälkeen palasimme taas keskustelupalstalle! Tuliko joku järkiinsä vai pitikö tilapäisesti palauttaa entinen versio, jonkun bugin korjaamisen ajaksi?

    Joka tapauksessa tervetullut muutos jos jää pysyväksi!

    Terveisin: Korpituvan Taneli

  • jees h-valta

    Noh, pääkaupungissa taisi käydä toisteperin ja siellähän sitä valtakunnan politiikkaa tehdään, ei Kemissä.

    Visakallo Visakallo

    Se vain tässä ihmetyttää, miten vihreiden kannatus romahti Helsingissä. Niin kävi myös Jyväskylässä. Nythän heille piti olla taivas auki. Syökö vihreä vallankumous lapsensa?

    A.Jalkanen A.Jalkanen

    Tietyissä Mercedes-malleissa on ilmennyt vika, joka heittää automaattivaihteiston P:lle eli pysäköintivaihteelle matalilla nopeuksilla ajettaessa.

    http://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/4cab2ae0-9a61-4672-99f7-db9e24f4b410

    A.Jalkanen A.Jalkanen

    Esimerkiksi Helsingissä moni vihreiden äänestäjä on pettynyt kaupungin jatkuvaan tiivistämiseen. Olisi parempi poistaa kuntarajat ja kehittää pk-seutua kokonaisuutena, mutta kun Helsinki on niin vetovoimainen, että siellä halutaan asua vaikka asunnot ovat kalliita.

    Toinen syy vihreiden alentuvaan kannatukseen voi olla se, että heidän ensimmäisinä ajamansa asiat ovat nykyään lähes kaikkien puolueiden ohjelmissa. Ympäristötietoinen ihminen voi siis äänestää muillakin perusteilla, kuten itse tein: hylkäsin vihreät metsätalousvastaisuuden vuoksi.

    Gla Gla

    AJ: ” Ympäristötietoinen ihminen voi siis äänestää muillakin perusteilla, kuten itse tein”

    Minä taas en voisi äänestää vihreitä, koska haluan vallassa olevien toimivan ympäristöasioissa vastuullisesti.

    Teufelin Zumi

    Tervehdys!
    Milloin palstalaiset ovat ajatelleet tuottaa itse oman elantonsa, puuttumatta mitä Helsingissä tehdään?

    jees h-valta

    Siellähän sitä on elantoa hommattu kadulla istuen. Mitähän näiden suojelujärjestö mahtaa siitä maksaa per/h?

    Visakallo Visakallo

    Tervehdys! Milloin palstalaiset ovat ajatelleet tuottaa itse oman elantonsa, puuttumatta mitä Helsingissä tehdään?”

    Samaa voi kysyä toisinpäin: Milloin Helsinki on ajatellut lopettaa puuttumisen Suomen metsäasioihin?

    Petkeles Petkeles

    Täällä taistellaan kysymyksillä kysymyksiä vastaan?

    Teufelin Zumi

    Milloin yksilön metsäasiasta tulee yhteinen, ns. Suomen metsäasia?

Esillä 10 vastausta, 11,261 - 11,270 (kaikkiaan 24,573)