Keskustelut Harrastukset Me keskustelemme taas!

Esillä 10 vastausta, 16,391 - 16,400 (kaikkiaan 24,653)
  • Me keskustelemme taas!

    Merkitty: 

    Tänä iltana kymmenen jälkeen palasimme taas keskustelupalstalle! Tuliko joku järkiinsä vai pitikö tilapäisesti palauttaa entinen versio, jonkun bugin korjaamisen ajaksi?

    Joka tapauksessa tervetullut muutos jos jää pysyväksi!

    Terveisin: Korpituvan Taneli

  • Gla Gla

    Olin vilpittömästi iloinen Jessen puolesta, kun kerroit päässeesi hyvällä hinnalla eroon Touaregista ja päätynyt taloudelliseen malliin. Noin viatonta tulevaisuutta en silti olisi osannut ennustaa. Omissa japseissakin on pitänyt tuolla matkalla tehdä korjauksia. Samoin TM:n 60 tkm käyttötesteissä viaton raportti on harvinaisuus.

    Nyt olisi herkullista kelata keskustelua 5 v taaksepäin ja katsoa muutamien sammakkoprofessorien ennusteita Pösön tulevaisuudesta.

    Per Ä Reikäs

    Vaivaudu edes kommentoimaan moisia romuja

    A.Jalkanen A.Jalkanen

    Yetillä 145 tuhannen km aikana 1 pakokaasujärjestelmän ongelma. Seatilla 50 tuhannen km aikana 1 akkuongelma. Suositus edelleen: osto.

    Puuki

    Volvossa oli 8 v:n aikana normihuoltojen lisäksi akun ja ”pohjapanssarin” vaihto.  Ranskis on siinä iässä puhkiruostunut jostain kohtaa.

    Gla Gla

    Ranskisten ruostemaine on peräisin 60-70-luvuilta. Nykyaikana pahimmat ruostujat ovat olleet mm. Mersuja, Opeleita, Fordeja sekä Mazdoja.

    Per Ä Reikäs

    Joukko irti sanoutuminen oiva idea.

    Toteutuisipa metsä sektorillakin, olisi kätevä tapa päästä eroon yli palkkaisista ja sitten heidän rahojensa loppuessa palkata taas takaisin ”uusina” työntekijöinä, ilman etuuksia ja minimi aloittelijain palkoin tietenkin.

    A.Jalkanen A.Jalkanen
    Jätkä

    Gla: ”Ranskisten ruostemaine on peräisin 60-70-luvuilta. Nykyaikana pahimmat ruostujat ovat olleet mm. Mersuja, Opeleita, Fordeja sekä Mazdoja.”

    Varmaan nuo mainitut ovat hyviä ruostumaan, mutta Ei Ranskisten maine ole kauheasti parantunyt vaikka jo vuosituhat on vaihtunut. Pösö 208 pehmeni pelleistään niin, että se meni kaverille, joka osasi hitsata peltiä ja jolla on kaarisakset ja pellintaivuttamiseen vehje,  tekee kyllä kätevästi esim kynnyspellit.  Siinä Pökötissä oli myös se Pökötin ja Citikan  tyyppivika, eli taka-akselin jouston laakerit sököt. Ainoa lääke vaihtaa koko akseli. Toinen saman ikäluokan Citikka, lahosi samoista paikoista, se on ollut jo pitkään paalissa.  Ei enää Ranskalaisia!

    Nostokoukku

    Autouskovaisten lahkoon en ole koskaan liittynyt. Isojen poikien puheista on mieleen jäänyt, että viini ja nainen voivat olla ranskalaisia, mutta ei koskaan auto. Itsellä on ollut kaiken maalaisia lukuun ottamatta amerikkalaisia. Kaikki ovat ruostuneet niin, että hiljaa vieressä ollessa Rapina on oikein kuulunut. Minua on aina myös autokaupoissa petetty. Tuskin koskaan kulutus on jäänyt alle 10 litran sadalle. Tosin ajelen pääasiassa huonoja kinttupolkuja neliveto päällä ja ajo käy muutenkin typerästi. Katsastusmiehet tosin ovat aina autoistani tykänneet. Aina ovat pyytäneet käymään seuraavalla viikolla uudestaan.

    Visakallo Visakallo

    Auton paras laatumittari on sen jälleenmyyntiarvo. Prempaa mittaria kun ei ole vielä keksitty.

Esillä 10 vastausta, 16,391 - 16,400 (kaikkiaan 24,653)