Keskustelut Harrastukset Me keskustelemme taas!

Esillä 10 vastausta, 22,071 - 22,080 (kaikkiaan 33,238)
  • Me keskustelemme taas!

Merkitty: 

Tänä iltana kymmenen jälkeen palasimme taas keskustelupalstalle! Tuliko joku järkiinsä vai pitikö tilapäisesti palauttaa entinen versio, jonkun bugin korjaamisen ajaksi?

Joka tapauksessa tervetullut muutos jos jää pysyväksi!

Terveisin: Korpituvan Taneli

• mehtäukko

Arvostelijoita kyllä riittää. Marinin hallitus teki vain ja ainoastaan oikean ratkaisun pikaiseen Nato-jäsenyyteen, sillä naapurin arvaamattomuus ei jättänyt muuta vaihto-ehtoa. Ja mikä rikos on valmistautua kaiken varalta puolustautumiseen?!

A.Jalkanen A.Jalkanen

Edit kello 13. Teemua riepoo omien median siteeraamien sanojensa mukaan siis ikäero, ei homostelu. Minä olen liberaali eikä minua häiritse kumpikaan. Jos Antoniota olisi kohdeltu huonosti, hän olisi voinut päättää suhteen milloin tahansa. Vikittely ei ole oikein silloin jos vanhempi henkilö on jotenkin määräävässä asemassa nuoreen nähden: esimerkiksi opettaja, esimies tai työkaveri, eli siinä ei ole enää kyse osapuolten vapaasta valinnasta. Dannyn nuorta heilaa vähän ihmettelen: mitä se Helmi näkee, mutta rakkaus on tunnetusti sokea.

mehtäukko

Dannyllä ja Helmillä kun on normaali miehen ja naisen suhde. Kaksi pässiä on sokeaa.

Puuki

<p>Olen sammaa mieltä. Normaalisti ikäero ei mitään haittaa. Härkäpari on se este.</p>

suorittava porras suorittava porras

Vuonna 1996 Pekka on täytyänyt määräävässä asemassa olevan henkilön tunnusmerkit verrattuna teini-ikäiseen kaveriinsa. Nykyään pelkkä vanhemman henkilön tekemä face-kaveripyyntökin johtaa junioriurheilupiireissä toimenpiteisiin.  Vanhojakin tapauksia kaivellaan vuosien takaa. Tuntuukin vähän oudolta ,kun kohtapauksissa kunnostautunut herkkähipiäinen joukko on kääntymässä Pekan taakse pressan vaaleissa.

Makarov

Mistä Suorittava on tuon tapaamisen -96 vuonna saanut? Minä olen käsittänyt että Antonion kanssa tavanneet -97 juuri kun Antonio olisi täyttänyt 18 vuotta. Vai onko tässäkin mukana jotakin suhmurointia?

Kalle Kehveli Kalle Kehveli

Kaikki jääkiekkoilijat ja niiden kannattajat ovat perätuupparipoikia, mutta ei se minua häiritse, niin kuin ei Haaviston touhutkaan.

suorittava porras suorittava porras

Vuosiluku löytyy Iltalehden Teemun kohulaisuntoa käsittelevästä artikkelista. Ensitapaaminen oli vuonna 1996.

Ikäerolla tai parisuhteella ei ole kovin suurta merkitystä ,jos yhteisen päätöksen tekevät aikuiset. Tässä tapauksessa vain toinen osapuoli on ollut aikuinen. Määrätietoinen ja päättäväinen ja välillä äkkipikainenkin.

Makarov

No ei se minuakaan homous häiritse mutta kun nykyään varsinkin vihervasemmisto on kova tuomitsemaan, niin olisi se erikoista että tämä jos Anttonio olisi ollut alaikäinen kun Pekan kanssa tapasi annettaisiin mennä sormien läpi.

MJO

Lainaus HS uutisesta.

Haavisto ja Flores ovat olleet pitkään yhdessä. He tapasivat ensi kertaa 1997, ja virallistivat parisuhteensa vuonna 2002.

Wikipediassa:

Tapasivat 1997 Floresin ollessa 19 vuotias.

Esillä 10 vastausta, 22,071 - 22,080 (kaikkiaan 33,238)