Keskustelut Harrastukset Me keskustelemme taas!

Esillä 10 vastausta, 31,511 - 31,520 (kaikkiaan 39,146)
  • Me keskustelemme taas!

    Merkitty: 

    Tänä iltana kymmenen jälkeen palasimme taas keskustelupalstalle! Tuliko joku järkiinsä vai pitikö tilapäisesti palauttaa entinen versio, jonkun bugin korjaamisen ajaksi?

    Joka tapauksessa tervetullut muutos jos jää pysyväksi!

    Terveisin: Korpituvan Taneli

  • Metsuri motokuski

    Mutta kuitenkin osaat kertoa tuollaista  vaikka et ole katsonut 20 vuoteen.

    Visakallo Visakallo

    Olisiko ollut jopa niin, että se Israelin esitys oli musiikillisesti ja visuaalisestikin todella hyvä. Eikö siinä kilpailussa olekin juuri ne asiat arvosteluperusteina?

    A.Jalkanen A.Jalkanen

    Voi olla, en ole kappaletta kuunnellut. Jos Israel olisi voittanut, se olisi ollut kuitenkin hankala tilanne Euroviisu-instituutiolle.

    Nostokoukku

    Eli instituutio on niin politisoitunut, että on pakko saada kaikille tai ainakin suurimmalle osalle sopiva voittaja, esityksestä viis. Mitäpä noita hoilottamaan. Ilmoittukoon kukin kisaan halukas maa vuosittain mukaan ja valitaan niistä ilman esitystä kulloiseenkin poliittiseen tilanteeseen sopiva voittaja. Savu- ja tähtisade-efektit riittäkööt esitykseksi. Ja voihan sieltä joku paljas hyvinmuodostunut pakarakin esiripun välistä vilahtaa.

    narisija

    Moldovan vaaleissa taisi käydä samalla lailla, viimeisillä minuuteilla pölähti kymmeniätuhansia ääniä ”oikealle” ehdokkaale.

    Venäjä lenti kuin leppäkeihäs euroviisuista ulos kun se laukaustakaan ampumatta otti Krimin hallintaansa, vai lentikö jo hiukan aiemmin, jotta ero se on p-skalla ja pannukakulla.

    Kalle Kehveli Kalle Kehveli

    Samoiten urheilu on niin korruptoitunut ja politisoitu, etten enää seuraa sitäkään.

    narisija

    Mutta kuitenkin osaat kertoa tuollaista vaikka et ole katsonut 20 vuoteen.

    Ei tarvi kilpailuja katsoa, selviää aivan mediota seuraamalla.

    Rane2

    EDIT

    Kalle Kehveli Kalle Kehveli

    EDIT

    Tolopainen Tolopainen

    Kuuntelen mieluummin kamarimusiikkia kuin noita Euroviisuja. En usko että pysyisinmitenkään hereillä enää ilta kymmenen jälkeen moisen roskan parissa. Musiikin pitää olla arvokasta ei riehakasta.

Esillä 10 vastausta, 31,511 - 31,520 (kaikkiaan 39,146)