Keskustelut Harrastukset Me keskustelemme taas!

Esillä 5 vastausta, 34,881 - 34,885 (kaikkiaan 34,885)
  • Me keskustelemme taas!

Merkitty: 

Tänä iltana kymmenen jälkeen palasimme taas keskustelupalstalle! Tuliko joku järkiinsä vai pitikö tilapäisesti palauttaa entinen versio, jonkun bugin korjaamisen ajaksi?

Joka tapauksessa tervetullut muutos jos jää pysyväksi!

Terveisin: Korpituvan Taneli

• Metsäkupsa Metsäkupsa

En tiedä missä jupesan leimikko on, mutta Savossa joskus kateus astuu väliin. Yleensä jos euron motilta naapurille yhtiö /sinä valmis maksamaan, veikkaan luvan heltiävän. Rahalla yleensä taivaallinen voima, ellei jokin periaate tai vastaava esteenä. Tehtiin viime vuotena uutta tietä pätkä toisen tien viereen, vain ravioja / raja välissä, kun neuvottelut katsottiin toivottomiksi. Yleensä maanomistaja on hakijana rasitetieoikeudelle, ei yhtiö.

Husq165R

Ymmärrän jollain tasolla puuki:n naapuri ukon änkyryyttä! Olen nimittäin lukenut epä huomiossa monta puukin jankutus kirjoitusta!

Nostokoukku

Tiedän menneiltä vuosilta tapauksen, jossa kaksi naapuria teki rajalleen kumpikin pisteaidan, rinnakkain, kun ei tullut sopua yhteisen aidan teosta. Oli aika jolloin lehmät olivat kesäisin metsälaitumilla. Isäni kertoi, että oli makea paikka jänislangoille ja metsälinnunansoille.

jupesa

Mitäs menit raivaussaha lukemaan minun kirjoituksiani. Minä luen harvoin sinun typeriä kommenttejasi , kun et osaa muuta kuin moittia oikeiden kommenttien kirjoittajia.

jupesa

Yhtiö kustantaa kaivinkoneen ja minä haen rasitteen .

Esillä 5 vastausta, 34,881 - 34,885 (kaikkiaan 34,885)