Keskustelut Harrastukset Me keskustelemme taas!

Esillä 10 vastausta, 7,431 - 7,440 (kaikkiaan 24,774)
  • Me keskustelemme taas!

    Merkitty: 

    Tänä iltana kymmenen jälkeen palasimme taas keskustelupalstalle! Tuliko joku järkiinsä vai pitikö tilapäisesti palauttaa entinen versio, jonkun bugin korjaamisen ajaksi?

    Joka tapauksessa tervetullut muutos jos jää pysyväksi!

    Terveisin: Korpituvan Taneli

  • Visakallo Visakallo

    Milloinkohan poliitikot saavat sanottua tämän Suomen kansalle:

    https://www.iltalehti.fi/paakirjoitus/a/b0b4fb54-ede4-467c-a991-fb374b812173

    jees h-valta

    Viherpiiperot lentää kyllä hallituksesta sitä ennen. Koska tuo on raaka tosi ei ole muuta mahdollisuutta kuin saada verotuloja vielä nykyistäkin paljon, paljon enemmän on varmaa että autoilu vähenee ilman piiperoitakin. Kaikilla ei varat riitä. Kuten mainitsin, polttoaine ei kauaa enää ole halpaa. Eikä juuri mikään koko tässä valtakunnassa!

    Visakallo Visakallo

    Autoilussa tulee nytkin käymään niin kuin aina ennenkin. Ensin jokin polttoaine, ja tällä kertaa sähkö on edullisempaa, kunnes erilaiset verot ja maksut tasaavat tämän eron. Suomen autot eivät tule koskaan ilmastoa pelastamaan, mutta verot siltä tullaan aina jossain muodossa keräämään.

    Per Ä Reikäs

    Jaa taas vai, jotenkin vuosi 1918?

    jees h-valta

    Aivan sama mikä tulee mieleen. epäilen eräiren kohdalla aivan muuta. Totuuden löytää edestään aivan lähivuodenvaihteesta eteenpäin. Kyyti on kylmää vaikka nyt onkin lämpöä. Tässä ei poliittisella katsannolla ole muuta merkitystä kuin että sosialisointi loppuu ja järki alkaa hiljalleen palailla tähän valtakuntaan.

    Rane

    ”Ainakin sitä eritettä tuntuu riittävän.”

    Älä Haba kerro tämän enempää.

    Tikkula

    Pisti silmään kun jaettiin näitä elvytysmiljardeja tuottaviin kohteisiin. Helsinkiin ja muihin kasvukeskuksiin, jalankulkutunneleita, pyöräteitä ja museo. Kyllä kannattaa velkarahalla toimia ja sijoitus tuottaa koko kansakunnalle leipää ja sirkushuveja.

    Gla Gla

    IL: ”Suurimmiksi maksajiksi eivät saa joutua ne, jotka asuvat sellaisilla haja-asutusalueilla, missä yksityisautoilu ei ole valinta vaan ainoa vaihtoehto.”

    Aluepolitiikka on vaarallista. Tarve autolle riippuu enemmän liikkumistarpeista kuin kotiosoitteesta. Tällä hetkellä ei ole julkisia kulkuneuvoja työmatkalleni ilman kohtuutonta koukkausta eli matkaan kulutettavaa aikaa. Lähes 50% ylimääräinen ajosuoritekaan tuskin on kenenkään tavoite. Asun sentään ruuhkasuomessa.

    Tolopainen

    Alkava dementia näkyy usein järjettöminä kauppoina.

    Puuki

    Autojen laajempi sähköistäminen Suomessa on tätänykyä  enää todellisuudesta  vieraantuneiden henkilöiden suunnitelmissa oleva aivopieru joka ei tule toteutumaan.   Vähän kuin heikosti tuottavan pörssiyhtiön kupla joka puhkeaa, kun tarpeeksi on saatu pumpattua siihen muiden rahoja.    Kun suomalaisen  auton arvo on keskimäärin alle 4000 € , niin miten siihen yhtälöön sopisi kymmeniä tonneja maksava akkuauto sen lisäkuluineen  ( latausasemineen ja  akun vaihtoineen) ?   Biopolttoaineet on ainoa realistinen vaihtoehto jos pyritään päästöjen vähentämiseen.

Esillä 10 vastausta, 7,431 - 7,440 (kaikkiaan 24,774)