Keskustelut Harrastukset Me keskustelemme taas!

Esillä 10 vastausta, 801 - 810 (kaikkiaan 32,627)
  • Me keskustelemme taas!

    Merkitty: 

    Tänä iltana kymmenen jälkeen palasimme taas keskustelupalstalle! Tuliko joku järkiinsä vai pitikö tilapäisesti palauttaa entinen versio, jonkun bugin korjaamisen ajaksi?

    Joka tapauksessa tervetullut muutos jos jää pysyväksi!

    Terveisin: Korpituvan Taneli

  • Tikkula Tikkula
    Jätkä

    Vaikka Harjavaltaan on kuulemma ostettu tänä vuonnakin yksi (1) Peugeot, on myynti vain heikentynyt ja heikentynyt.

    Kannattaisi lopettaa maahantuonti ja aloittaa Hyundain myynti oikein tosissaan.

    Siinä hinta ja laatu ovat Suomalaisittainkin hyvät.

    rööri roope

    Mite jätkä rolle?Onko rajoitin päällä vai sata lasissa??

    rööri roope

    Hyndai on laatua.Katsastaja osti hundain kun niitä vähiten hylättiin.

    Volvia toinen läpi toinen levyjen ja palojen vaihto.Johtuu kuskista eli minusta.

    Puuki

    Auto Bildin uusien kriteerien mukaan tehdyn 100 000 km kestotestin ainoana ilman vikoja on selvinnyt tähän mennessä vain Audin A3 kaasuauto. Pitkän matkan kestotestissä tulee parhaiten esille autojen oikea kestävyys. Enimmät viat alkaa autoissa ilmetä yleensä vasta kun kilometrejä on ajettu paljon. Pisin vikalista on ollut parissa ranskanpullassa (Citikka ja Pösö). Myös VW- Polo vm 2000 pärjäsi aikoinaan huonosti.

    jees h-valta

    Täällä näitä historian havistelijoita tuntuu piisaavan. Koittakaa ny jo edes 2010-lukua tönkiä vaihteeksi. Sitä vanhempi autohistoria kait voidaan jo lukea museoautoilun fiilistelyksi.

    Jätkä

    Jeessi ei halua lukea, kuinka noiden ranskisten myynti on romahtanut tällä vuosituhannella lähes viidesosaan ja viimeiset luvut ovat vuodelta -17. Eli ei auttanut, vaikka Jeessi ostikin Harjavallan ensimmäisen Peugeotin.

    jees h-valta

    Mennään nyt ajassa edes näille vuosille ja varrotaan rauhassa kun rupeaa tulemaan näiden uusien hyvin myyneiden mallien osuus tilastoihin. Historiasta olen jo riittämiin sanonut aiemminkin.

    Puuki

    VW oli vain esimerkki siitä kuinka pitkään kestotestejä on jo ehditty tehdä. C8 ja Pösö 308 on paljon uudempia autoja , joissa vikalista oli erityisen pitkä.

    jees h-valta

    Näin vastapainoksi voin kertoa tämän päivän uutistarjonnasta saksalaismurheenkryyni Opelin huimasta kurssin muutoksesta Ranskalaisomistukseen siirryttyään. Jo ensimmäisenä puolivuotisjaksona Opel tuotti 502 miljoonaa omistajilleen ennen ryvettyään joka vuotisena murheenkryyninä Saksalaisautojen joukoissa. Ennen tappioputki oli jo kestänyt parikymmentä vuotta. Aika tyhmiä ovat edelliset auton valmistajat olleet. Kyllä oli kannattava kauppa ja kun auto sai hiukan kauneus-ja laatuarvoa se toi myös PSA-ryhmän osakekurssiinkin sievoisen nousupiikin. JOTEN, sieltä kajahtaa hyvää uutista lähes viikoittain mutta jos niiden luku tuottaa närästystä koittakaa sulkeutua jonkun vanhan Vagenin takahutlaariin. Johon ei päivä paista eikä ala vastaan tulevat rankalaisautot häikiä.

Esillä 10 vastausta, 801 - 810 (kaikkiaan 32,627)