Keskustelut Harrastukset Me keskustelemme taas!

Esillä 10 vastausta, 8,181 - 8,190 (kaikkiaan 24,493)
  • Me keskustelemme taas!

    Merkitty: 

    Tänä iltana kymmenen jälkeen palasimme taas keskustelupalstalle! Tuliko joku järkiinsä vai pitikö tilapäisesti palauttaa entinen versio, jonkun bugin korjaamisen ajaksi?

    Joka tapauksessa tervetullut muutos jos jää pysyväksi!

    Terveisin: Korpituvan Taneli

  • jees h-valta

    Nämä entiset kuvittelivat jotain. Se pitkäaikainen yrittäjä piti Harjavallassa parikymmentä vuotta liikettä ja se kannatti, tottakait kun minä siellä tein sen eteen hommia. Sitten hän myi koko firmansa joka sisälsi sekä H-vallan että Ulvilan liikkeet. Kohta ei ole kumpaakaan. Uudet omistajat tuhosivat ne alle kahdessa vuodessa. Minä olen tavallaan savuavilta raunioilta ponkaisija jolla olisi taivas auki kunhan vain rohkeus riittäisi. Minullahan olis mahdis vaikka ottaa Ulvilakin hallintaan.

    Jätkä

    Tuo Ulvila kävi minunkin mielessäni. Mutta mistä löytyisi sinne pätevä vetäjä? Et sinä pysty molempia hoitamaan, taitaa kohta olla, että sinulle olisi toimitusjohtajan / asentajan rooli ja palkkahenkilöt tekisivät liikkeessä työt.

    Tolopainen

    Jätkä on jo huolissaan Jessen jaksamisesta, menossa hänen Ulvilan liikkeen vetäjäksi, kaksi vasuria lyö päänsä yhteen. Syntyy ilmeisesti kapitalisti. Vielä jos Visakallo lähtee rahoittajaksi, saattaa toiminta jatkua yhden tilikauden

    Visakallo Visakallo

    En lähde rahoittajaksi. Hoitakoon OP Jesselle sen puolen.

    Tolopainen

    No jos edes takuumieheksi, niin Op olisi myötämielisempi suuremmalle lainalle.

    Nimetön

    Iso peukku Jeesen yrittäjyydelle. Meillä päin Lvi alan miehet hukku töihin, no paikkakuntani putkareista eninosa töissä pääkaupunkiseudulla, joku 400milj. urheilukenttä työllisti hetkenaikkaa hyvin.

    Visakallo Visakallo

    Tolopainen meinaa, että Jesse käyttäisi vanhaa viisautta hyväkseen, eli pieni laina on lainan ottajan ongelma, mutta iso laina onkin lainan antajan ongelma.

    Tolopainen

    Niin tämähän olisi tietenkin pelkkä muodollisuus, mutta osoittaisi, että on halua tukea kaverin yrittäjyyttä konkreettisesti. Eikä pelkästään peukuttamalla, niitä kyllä riittää.

    Rane
    Rane

    On fiksumpaa pelastaa maailma autoilemalla.

     

Esillä 10 vastausta, 8,181 - 8,190 (kaikkiaan 24,493)