Keskustelut Harrastukset Me keskustelemme taas!

Esillä 10 vastausta, 9,401 - 9,410 (kaikkiaan 24,706)
  • Me keskustelemme taas!

    Merkitty: 

    Tänä iltana kymmenen jälkeen palasimme taas keskustelupalstalle! Tuliko joku järkiinsä vai pitikö tilapäisesti palauttaa entinen versio, jonkun bugin korjaamisen ajaksi?

    Joka tapauksessa tervetullut muutos jos jää pysyväksi!

    Terveisin: Korpituvan Taneli

  • mulle

    Aivan hävyttömiä tekstejä suuren ilmastomuutoksen aikaan kaluttomat impotenssit kehtaa puhua isoista Amerikan peleistä, Ostakaa Tesla.

    Gla Gla

    Sitä ennen kannattaa lukea Tekniikan Maailmasta jutut sähköautojen talvikelpoisuudesta ja latausvälien pituudesta normaalissa maantieajossa, latauspisteiden toimimattomuudesta yms. sähköautoilun seikkailuhenkeä edellyttävistä piirteistä. Jos vielä sen jälkeen Tesla kiinnostaa, voikin varata ajan pankin kulutusluotto-osastolle. Hintalapussa on Corollan rahoittamisen kanssa painivalle pureskeltavaa.

    jees h-valta

    Heh! Tuolla edellisellä sivulla Gla meinasi että aja ensin kolmesataa tuhatta ja katsotaan sitten. Eihän tuo nyt ole mikään määrite, siinähän on nytkin jo lähes kakssataakuusikymmentä tuhatta ajettu. Auto kuin uusi, ei lonksu eikä kolku. Kyllä, voidaan aivan hyvin katsoa vielä neljänsadan tuhannenkin kohdalla jos vain omaa ikää piisaa. Tuo on nyt sellainen auto jota todella on aikomus pitää piiiiiiitkään! Ja mitä ilmaston suojeluun tulee uskon sen kanssa tekeväni sen kuin tuo mulledulledokkikin. Ajan ympäristöystävällisellä 85E:llä nytkin. Ei näytä pakkaspouta haittaavan yhtään mitään. Minulla ei ole jenkeitä muista omia kokemuksia kuin Chevroleteista ja siksi olen jäävi ottamaan kantaa muihin merkkeihin. Mutta valtamerkki Chevrolet on osoittautunut erittäin luotettavaksi ja vahvaksi autoksi jonkakaltaista ei vain muista avolavoista löydy. Ainut automerkki jossa myös kuljettajaa on ajateltu. Ja autossa olijoiden viihtyisyyttä yleensäkin.

    mulle

    85E on hyväksyttävän hyvä, mutta ne moottoriöljyt? TESLAS OLE

    jees h-valta

    Entäs aikanaan Teslan akkuromut mulle? Eiköhän öljyjen kanssa aina pärjätä.

    A.Jalkanen A.Jalkanen

    http://www.eflexfuel.fi mainostaa, että pian olisi tarjolla tsi-moottoreihinkin etanolimuunnin. Siinä on kännykkäappi, josta voi säätää ominaisuuksia kylmäkäynnistyksen optimointiin ja seurata kulutusta.

    mulle

    Tesloihin kyllä virtaa riittää joka kyläs

    https://yle.fi/uutiset/3-11026726

    Visakallo Visakallo

    Saattaa kuitenkin käydä, että kaupungin alueelta ei löydy pienelle ja söpölle ydinvoimalalle tonttia. Pitää kääntyä keskustalais-isäntien puoleen naapuripitäjissä!

    Visakallo Visakallo

    Onko muuten mullella ajokorttia?

    Puuki

    Bensa-autojen hyötysuhde on vain 20-25 % mutta polttoaineen seassa käytetään  etanolia vaikka ei kokonaan etanolikäyttöiseksi moottoria saataisikaan.   Talvella lämmitykseen ja kesällä ilmastointiin kuluu energiaa lisäksi.   Eikä tarvitse käyttää ylettömästi luonnonvaroja akkujen valmistukseen kuten sähköautojen valmistuksessa.   Sähköauto ei oikein sovellu Suomeen pitkien etäisyyksien takia eikä talviautoksi  pakkasten takia .  Akut pitää lisäksi lämmittää ja muutenkin pitää myös kabiini lämpinä ajon aikana.    Voihan se tilanne joskus muuttuakin, jos akut paranee , autojen toimintasäde lisääntyy ja akkujen vaihtoväli pidentyy . Ja autojen hinta muuttuu sopivammaksi myös Suomessa.

Esillä 10 vastausta, 9,401 - 9,410 (kaikkiaan 24,706)