Keskustelut Tekniikka Sähkö

Esillä 4 vastausta, 10,541 - 10,544 (kaikkiaan 10,544)
  • Sähkö

Merkitty: 

Puu kyllä lämmittää, mutta kovasti jo uhkailtu tulevilla sähkökatkoilla.

Aurinkopaneeli järjestelmiä monenlaisia, ite kattella lataavia, jottei ihan pimiäksi kaikki mee

• Nostokoukku

Kertoisitko, mihinkä niitä tarvitaan?

käpysonni käpysonni

Unohtakaa nyt se v***n vety, siinä on niin paljon ongelmia, että siitä ei ole fossiilisten korvaajaksi, edes ”suuressa naailmassa” ei panosteta vetyyn.

R.Ranta R.Ranta

Ei vielä, ei vielä käpysonni.

No, fossiiliset on niitä hiilivetyjä. Hiiltä olisi riesaksi asti, mutta pitäis saada sekaan vetyä, niin saataisiin vihreää hiilivetyä, jota kierrättää ja fossiiliset jättää rauhaan.

Sinun Nostokoukku pitää kysyä asiaa siltä tietokoneeltasi. Ethän sinä Nostokoukku ilman niitä datakeskuksia voisi täällä Metsälehden palstalla itkeä sitä, kun SUURI SUURI raha kusettaa sinua kaikella tavalla. On se niin väärin kaikki maailman meno Työntökoukulle. Kannattaisiko keskityä siihen, mihin voi itse jotakin vaikuttaa.

Nostokoukku

Suurikaan raha ei pysty minua enää kusettamaan, eikä maailmanmeno. Maailmanmenossa on tosiaan mielestäni aika paljon tällä hetkellä väärin, ei niinkään itseni kannalta, mutta paljon on maailmassa ihmisiä, joita tämän hetkinen meno kohtelee hyvin väärin. Niin kotimaassa kuin ulkomailla. Olen yli neljänkymmenen työvuoden jälkeen nyt ollut muutaman vuoden eläkkeellä. Enkä siten pysty vaikuttamaan enää yhtään mihinkään, paitsi omiin jokapäiväisiin asioihini. Eikä tarvitsekkaan.

Esillä 4 vastausta, 10,541 - 10,544 (kaikkiaan 10,544)