Keskustelut Tekniikka Sähkö

Esillä 10 vastausta, 11,121 - 11,130 (kaikkiaan 11,249)
  • Sähkö

Merkitty: 

Puu kyllä lämmittää, mutta kovasti jo uhkailtu tulevilla sähkökatkoilla.

Aurinkopaneeli järjestelmiä monenlaisia, ite kattella lataavia, jottei ihan pimiäksi kaikki mee

• kmo kmo

Hyvinkää pääsee kokonaan eroon fossiilisista kaukolämmön tuotannossa lämpövaraston avulla, siihen liitetään vielä sähkökattila ja investointitukia tulee reippaasti. Hyvin menee sähköön uskovilla!

Visakallo Visakallo

Minua valistettiin täällä ihan vähän aikaa sitten, ettei verovaroja käytetä sähköinfran rakentamiseen, vaan kaiken maksaa sähkönkäyttäjät. Enhän minä tällainen vanha kovapää sitä voinut tietenkään uskoa!

Nostokoukku

Investointituki lasketaan mukaan laitoksen kokonaiskustannuksiin. Kyllä senkin käyttäjät Hyvinkäällä laitoksen kuoletuksina maksavat.

kmo kmo

Jaaa. Esim Stora ja UPM on saaneet EU tukirahoja millä on tuettu siirtymistä fossiilisista energioista sähköön. EU:n pitäisi ilmeisesti myöntää näitä tukia vain eteläisen Euroopan maille ettei sähkönkulutus Suomessa vaan kasvaisi

Visakallo Visakallo

Minähän vain ihmettelinkin sitä, miksi jotkut näkivät niin paljon vaivaa väittäessään minulle, ettei sähköhankkeet saa veronmaksajien rahoja.

Tolopainen Tolopainen

Visakallon rammarissa on taas neula jumissa, tuota se nuukuus teettää, kun pyörittää vanhoja savikiekkoja.

Se toinen aihe mikä toistuu on hänen vanhan autonsa paremmuus verrattuna muihin samanlaisiin. Tuossa tuli taas laskelma tehtyä veronmaksajille ja kymmenen päivän sisällä on rahat yleensä. tilillä.

Metät kunnossa!

Alkaako tolppakin jo käymään vähän hitaalla? Eikö kammarissa enää vanha mies virkisty? Rammarin neula ei enää nouse nuoren rouvan toiveisiin?

Tolopainen Tolopainen

Kiitos kysymästä, kyllä tässä vielä ollaan yöllä kuin nuori luutnantti ja päivällä kapteeni.

Metät kunnossa!

Hienoa! Ihan päivittäin näin?

Visakallo Visakallo

-Mutta kuka onkaan se, joka sitä upseerin päätä Tolopaisilla kääntää…

Esillä 10 vastausta, 11,121 - 11,130 (kaikkiaan 11,249)