Keskustelut Tekniikka Sähkö

Esillä 3 vastausta, 11,521 - 11,523 (kaikkiaan 11,523)
  • Sähkö

Merkitty: 

Puu kyllä lämmittää, mutta kovasti jo uhkailtu tulevilla sähkökatkoilla.

Aurinkopaneeli järjestelmiä monenlaisia, ite kattella lataavia, jottei ihan pimiäksi kaikki mee

• MJO

10 000 asukkaan kaupunki on minulle liian iso. Siksi puhuin maaseudusta.

Sinä syytit minua, vaikken kirjoittanut maaseudusta.

Sitä paitsi olen kyllä nähnyt esimerkiksi muuttotappioalueen kerrostalon, joka olisi ollut myytävänä 1000€ koko talo. Jos esim. kaupungin asukasluku 5000 kahdessa vuosikymmenessä. Silloin osassa ’nukkumalähiöissä’ iso osa taloista alkaa olla ns. arvottomia. Minusta tuntuu, että sinä olet se joka ei ole nähnyt omassa kuplassaan muutosta.

Kahlschlag Kahlschlag

Lainaus: ”Olen ihmetellyt kuinka joku voi asua kaupunkien slummeissa ja vielä maksaa siitä kalliin hinnan.”

Mitä ihmeen slummeja? Täällä pääkaupunkiseudulla, hyvin hoidetun puiston äärellä ei tarvitse todellakaan naapurin seinää tuijotella ja metrollekaan ei ole niin pitkä matka.

Esim. Mogadishun (Vantaa) vasta rakennetussa Kivistössä, jonka rakentamisen vuoksi vihervassariuskovaisturakaiset hävittivät pysyvästi ainakin 1000 ha hyvää metsää, sitä slummia on, samoin jossain Kontulassa.

siniluoto

Kaikilla on hyvät syyt asua siellä missä asuu ja se on oma valinta eikä sen tarvitse miellyttää ulkopuolisia.

Esillä 3 vastausta, 11,521 - 11,523 (kaikkiaan 11,523)