Keskustelut Tekniikka Sähkö

Esillä 3 vastausta, 11,861 - 11,863 (kaikkiaan 11,863)
  • Sähkö

Merkitty: 

Puu kyllä lämmittää, mutta kovasti jo uhkailtu tulevilla sähkökatkoilla.

Aurinkopaneeli järjestelmiä monenlaisia, ite kattella lataavia, jottei ihan pimiäksi kaikki mee

• oksapuu

Muutos vastarintaa sano…

Jos vuotuinen ajomäärä on se 30tkm niin ihmettelen ettei se sähköauto ole jo pihassa. Varsinkin nyt, näillä hinnoilla…

Nostokoukku

Ei minulla ole oikeastaan muutosvastarintaa, jos oksapuu minua tarkoitti. Autot eivät ole minulle minkäänlainen status tai synbooli. En pidä ajetuista kilometreistä minkäänlaista kirjaa, mutta en usko ajavani 30 000 kilometriä vuodessa. Mutta en voi eikä minun kannata hankkia sähköautoa, koska 80-90 % ajoistani on sellaisia, että sähkökäyttöisellä en voi niitä ajaa. Huonosti hoidettuja metsä- ja kyläteitä, siloisempia mäntykankaita, auraamattomia metsäteitä jne. Motin polttopuupino tai pari hirvenraatoa ei mielestäni kuulu sähköauton takakonttiin eikä takapenkille. Autonhankinnan yläraja on asettunut minulla 4 000 euroon. Sillä saa vielä luotettavan nelivetoisen lava-auton, mikä on tarkoituksiini juuri sopiva. En ole seurannut sähköautojen hintoja, mutta luulisin, että tuolla hinnalla ei saa luotettavaa sähköautoa.

Apli
Esillä 3 vastausta, 11,861 - 11,863 (kaikkiaan 11,863)