Keskustelut Tekniikka Stihl ms201

Viewing 10 replies - 231 through 240 (of 691 total)
  • Stihl ms201

    Onko muilla kokemuksia kyseisestä sahasta? Itse ostin ja pakko huskun miehenä myöntää että stiili hallitsee noi moottorisahat paremmin, onse vaan niin mahtava peli sahata.

  • Jätkä

    Tuo Lenkopetäjän toteamus tukee minun mielipidettäni noista Huskun 54-kuutioisista sahoista. Jossain vaiheessa HVA varusti näitä sahojaan kierrostenrajoittajilla, jotka olivat vähällä pilata koko merkin maineen.

    Kukaan ei kuitenkaan ole niin viisas, kuin Suomalainen metsuri. Se on jopa viisaampi kuin koneinsinööri.

    Hyvin äkkiä tutkittiin, mihin rajoitus perustui – ja katso – Se oli varsin helppo ohittaa, kunhan käytti hieman älliä.

    Sen jälkeen saha ”määkäisi”. 254 oli vielä hauskempi sahata, kuin 154.

    Pikku-Tilhi on omassa kokoluokassaan ehdottomasti ykkönen. Ostin ensimmäisen 020:n aikoinaan lyhyen esittelysahausjakson perusteella.

    Olen tavallaan saanut olla etuoikeutetussa asemassa, kun olen saanut sahauutuuksia esittelysahoina, koesahaus-sahoina suunnilleen aina, kun olen esittänyt pientäkään mielenkiintoa laitteeseen. On jopa työnnetty kaksi sahaa kerrallaan maahantuojan toimesta muutaman kerran ja sahat on usein alle vuoden vaihdettu uusiin. Sen lisäksi Ammattisahoja on ollut aina avaamattomissa laatikoissa senkun ottaa ja kokeilee.

    Maahantuojien ja piirimyyjien korjaamoilla on tarjottu tekniikkaan tutustumisjaksoja 2 – 5 päivän pätkinä jne.

    Enää ei tarjota, enkä lähtisi, vaikka kutsuttaisiin.

    Lenkopetäjä

    Se on tuo 201 yksinkertasesti ainoa vaihtoehto jos haluaa kevyen ammattinsahan.huski 339xp oli hanurista 439 vielä surkiampi.jälkimmäistä en onneksi oo omistanu.192 tilhi ja echo 360wes on ollu ja muuten ok mutta liian laiskoja

    Lenkopetäjä

    Minä oon ollu osa-aikasena huski/jonssi.echo/shindaiwa.solo ja dolmar merkkihuolloissa nii jotaki käsitystä on että minkälainen hyvän moottorisahan pitäs olla

    petep

    Mielenkiintoista kun katsoin Ruotsalaisen videon 201 sahasta niin siinä mainittiin että jos haluaa 241 mallin joka on suurempi ja perinteisen tyylin saha niin vähän lisää rahaa ja siinä se. Meillä hintaero on toiseen suuntaan mikä ei yllätä kun olemme Suomessa.

    Annonlaita

    Sitä kun ennen sahattiin paljon ja käyttäjiä oli paljon, sahat saatiin hyviksi, sitten tuli motot, muistan kun kaadetttiin motolle ennen puuta niin siinä tuo 154 oli raisu peli! Itellä oli kaksi sahaa 238/154sg mallit ja myöhemmin 242/254, 346/357 nuita uuvempia ei enää ollut.

    pihkatappi

    Ms201:n Eskilstunan päivän hinta noin 590 euroa ja Virroilla 629. Ei kannata lähteä Stihliä halvan kruunun takia naapurimaasta hakemaan. Samalla hinnalla saa muuten huqsvarnan 550 sahan, molempi parempi. Niin ja pihapuumiehelle vielä joku isompi rohmu.

    Jos ms201 tankki olisi vaikka 30% suurempi, voisi kehua kokeilemattakin, noita ms200 sahoja on käytetty jo monena ja tankin pienuus on ongelma, plussaa tietysti se että kulkee vaikka varustevyössä. No ainakin keveys on kiistaton etu.

    Jätkä

    Tilhin 241 saa olla vaikka kuinka halpa. Se ei ole minun sahani. Jos metsään haluat mennä nyt, älä vie sinne Sohloa, Tolomaria, Jonssia joka ei Husku, äläkä minkäänlaista Halppis-sahaa. Ne olkoot Tollon virtuaalisavotoissa ykkösvehkeinä.

    Lenkopetäjä

    Puuilosta nyt Norrköping 52cc vain 49.90€.joka jätkä shoppaileen?

    jees h-valta

    Jos koko sahan saa ketjun ja laipan hinnalla on siinä satunnaistarpeeseen oiva hankinta. Ei paljon kannata vaivaa muusta nähdä. Mutta metsään vain kunnon sahalla varustettuna.

    Lenkopetäjä

    Pakkasella ei ainakkaa jonköpingin muoviosat kestäny yhtään.ehkä niillä muutaman risun kesässä katkoo mutta ei niistä töihin oo

Viewing 10 replies - 231 through 240 (of 691 total)