Käyttäjän Anton Chigurh kirjoittamat vastaukset

Esillä 10 vastausta, 1,511 - 1,520 (kaikkiaan 2,596)
  • Anton Chigurh Anton Chigurh

Kyllä se varmaan on paras tuollaisena pienimuotoisena ohjelmanumerona, jossa kaikki osallistujat pääsevät mitaleille. Ei mitään hampaat irvessä tapahtuvaa revittelyä, jolloin panta jää pidemmäksi aikaa kireälle.

Poikaset voisivat ottaa mestarista mallia.

Anton Chigurh Anton Chigurh

Seuraava toimenpide sillä kuviolla on päätehakkuun edellä tehtävä ennakkoraivaus. Se ei ollut vielä ajankohtainen.

Mestarin kanssa katsastimme muitakin paikkoja, mutta kisapaikan valinnan e-h päätti edullisen sijainnin vuoksi. Tosin katsastuaikana lehti ei ollut vielä puussa.

Selvä juttu, tule taas joskus kyläilemään.

Mestarin pinotavarasakset löytyivät tänään voimakasta emotionaalista kuohuntaa aiheuttaneelta kisa-areenalta.

Kyllä sillä jarttiperlalla joskus välähtää.

Youtubesta löytyy haulla ”martti innanen horolan elinan ihmeelliset seikkailut” innashuumoria.

Siinä ensimmäisessä jaksossa kohdalla noin 3 minuuttia tulee vastaan tutunoloinen hahmo.

Otetaanhan siellä siltä pappilankin ”raivo-ori”ilta luonto pois.

Joka tapaamisessa on pääsyt tutustumaan uusiin todella fiksuihin tyyppeihin. Se on näiden kokoontumisten parasta antia.

Yksi typerä öykkäri menee joukon jatkona, mutta kun niitä sattuu paikalle kaksi, niin silloin menee hulinaksi.

Onko olemassa säälittävämpää surkimusta kuin vanhuuseläkeläiselle uhitteleva nuorukainen?

Ehkä mummonpotkijat?

Minä olen mestarin kanssa samanikäinen. Siitä huolimatta uhoava nuorukainen riuhtoi ja uhitteli minulle korholassa siihen malliin, että ajattelin niputtaa pojan. Ja uhittelu senkun jatkuu.

Tuo kisanöyryytys olikin sitä tasoa, että säälistä annoin mahdollisuuden kunnialliseen perääntymiseen. Ja kisan piti olla leikkimielinen. Meillä katsojilla ainakin oli hauskaa.

Palstan hiljaisuudesta päätellen ollaan tällä hetkellä samassa vaiheessa kuin oltiin ”spede-show – krapula” sketsissä.

Täällä nuorukainen uhosi mottikisan tiimoilta ja joutui vanhuuseläkeläisen nöyryyttämäksi. Ja uho senkun jatkuu. Katso välillä peiliin.

Että ihan: ”minä tiedän missä asut”

Esillä 10 vastausta, 1,511 - 1,520 (kaikkiaan 2,596)