Käyttäjän Anton Chigurh kirjoittamat vastaukset

Esillä 10 vastausta, 1,551 - 1,560 (kaikkiaan 2,596)
  • Anton Chigurh Anton Chigurh

Puuntakuisen tulee tilata helsingin sanomien rinnalle kansan uutiset, jonka journalistinen taso on omaa luokkansa. Minulle tulevat molemmat.

Kannattaa vakavasti harkita Kanavan (kuuluu peruslukemistooni) tilaamista, niin oppii ehkä viimein pysymään asialinjalla, jolta minä en koskaan lipsu.

Uusimmassa Kanavassa lukee muunmuassa:

”Kaikki jatkuu ennallaan ja öljyn loppuminen tulee yllätyksenä

Kansainvälinen luonnonsuojeluliitto IUCN arvioi, että maapallon eliökunnan nykyinen sukupuuttonopeus on 1000-10000 kertaa suurempi kuin se olisi luonnontilassa. Ihminen on käynnistänyt sukupuuttoaallon jo paljon ennen ilmastonmuutoksen alkamista. Siksi pelkkä energiastrategian muutos ja kasvihuoneilmiön torjunta eivät riitä estämään elonkehän peruuttamattomia tuhoja.”

Anton Chigurh Anton Chigurh

Ole irokeesi ( alias raivo-ori, kuten eräs neiti, joka näyttäisi kadonneen näkymättömiin, pojan nimesi) huoleton, kyllä saat ne tehdä. Mutta ole nopea, muuten jäät vankkureista, kun muut ovat jo matkalla kohti uusia seikkailuja. Siellä voivat parit käämit kärytä.

Kuusmottisen kannattaa ilmoittaa koko seurueensa korholaan, että eivät jää nopen osalle lauantai-illan päivällisellä. Minä ilmoitin eilisen tsekkauskäynnin yhteydessä about puolenkymmentä mustaa hevosta kyseiselle päivälliselle, jotka tästä ainutlaatuisesta tilaisuudesta kuultuaan oitis raivasivat tilaa kalenterissaan.

Rouvan mukaan korhola on poikkeuksellisen sopiva (runsaasti muita laatusanoja, jotka jätän mainitsematta) paikka nimimerkkien tapaamiseen.

Jos vielä sunnuntaina intoa riittää, niin minä voin esitellä käytännössä jotain niistä metodeista, jotka ovat valovuosia edellä metlan ja tapion vastaavia.
    Samalla reissulla voi istuttaa sen muistometsikönkin sinne lammen rantaan.

Der Steppenwolf

Minä en käsittele tällä palstalla pahiten pielessä olevia metsäasoita kuin pinnallisesti. Mutta sekin on saanut metlan myyrätuho- ja kasvuvastaavat paniikkiin.

Muutaman face to fase kohtaamani palstalaisen (siis ei suinkaan kaikkien mukana olleiden) kanssa on sitten menty noissa pahimmissa ongelmissa pintaa syvemmälle.

Tämänkertaisessa tapaamisessa kaikille mukaan uskaltautuville avautuu ainutlaatuinen tilaisuus päästä oikealle karttalehdelle.

Der Steppenwolf

Joka edes aavistaa, että mitä on tulossa, jättää kyllä kissanristiäiset väliin.

Ei tietääkseni mitään, tosin olit varannut vain yhden yöpymisen. Sytkyäkään ei näkynyt listalla, ei myöskään Luonnotarta.

Tulin vastikään korholasta, sieltä löytyy sitä kulttuuria runsaasti. Puuntakuinenkin saattaa sivistyä (mikäli uskaltautuu paikalle).

Puuntakuinen onkin oikea valistunut monilahjakas kulttuuripersoona, sillä Kanavan levikki on vain muutamia tuhansia.

Puuntakuisen kannattaisi siirtyä Kanava-lehden lukijaksi, niin ei tarvitsisi ruikuttaa. Siinä pysytään tiukasti asiassa, kuten minäkin pysyn.

”Siinä alansa koti- ja ulkomaiset kärkinimet kirjoittavat vaikuttajille kulttuurin ja tieteen, politiikan sekä talouselämän kysymyksistä. Monialaisuus ja syvällisyys ovat Kanavan valtti yhä pinnallisemmaksi käyvässä maailmassa.”

Parikymmentä hehtaaria vuosittain puuhastelen raivaveitsellä.

Esillä 10 vastausta, 1,551 - 1,560 (kaikkiaan 2,596)