Käyttäjän Anton Chigurh kirjoittamat vastaukset

Esillä 10 vastausta, 1,781 - 1,790 (kaikkiaan 2,596)
  • Anton Chigurh Anton Chigurh

Miltäs se kujalan ja peesarien pullistelu nyt tuntuu? Taitaa tulla karhu vastaan! Oikein sankareita.

Anton Chigurh Anton Chigurh

tervanauta kiroittaa:…metsistä alkaa eväät loppumaan…

Siis susireviiriltä alkavat hirvet loppua. Tästähän tässä on yksinomaan kysymys. Mutta kyllä ne susille riittävät.

Puuntuottajat antavat voimakkaat suosionosoitukset susille ja käräyttävät viranomaisten kanssa yhteistyössä maattomat, persaukiset hirvimafiosot.

Der Steppenwolf

Kylläpäs yksi neiti on perinpohjin sydämistynyt: höpöteesi. Kyllä minä olen sinut jo huomannut. Ja huomioinut.

Meneepäs neiti katsomaan lukijoiden kuviin: Taviokuurnat tulivat.

Älä sitten harrasta tuota puuntuottajavastaista propagandaa.

Nyt on valitettavasti kuitenkin niin, että siellä susireviirillä ei sitä hirvikantaa saa nostettua yli yhden/1000ha muuten kuin sudet tappamalla.

Totuus asiassa on se, että susireviirillä ei riitä hirviä metsästettäväksi.

Soita vieremän riistanhoitoyhdistykseen, niin asia selviää.

Der Steppenwolf

Niiden kontrolaisten käräyttäminen on merkki siitä, että mitta on tullut täyteen juuri paikallisella väestöllä.
    Ne tilaisuudet ovat juuri kontrolaisten agitoimia. Minä olen ollut tuon kuvion sisällä jo siinä vaiheessa, kun suolistettu porsas paskansi vielä housuihinsa. Eli kerro muille noita lapsellisia satujasi.

Näkyyhän tuolla olleen porukkaa; paikallisen riistaneuvoston jäseniä ja metsästäjiä.

Missä olivat puuntuottajat, jotka hyötyvät susien kutistamasta hirvikannasta? Muutaman piskin ovat ne sudet syöneet, noiden juttujen mukaan.

Tässä nyt on kysymys yksinomaan siitä, että noita äärimmäisen häikäilemättämiä kontrolaisia on vain muutamia tuhansia, jotka ovat viimeisen vuoden harjoittaneet tuota lapsellisen läpinäkyvää propagandaansa, joka huipentui noihin kahteen susijahtiin ja tähän karhujuttuun. Niin pienestä joukosta, niin hurja kuin se onkin, ei löydy riittäviä älyllisiä resursseja. Natsimaista touhua.

Tuo röyhkeys ylitti sen rajan, että enemmistön sietokyky loppui.

Sopiihan sitä sahalan paroonilta kysyä, että kävisikö kesähakkuu. Ei ole vielä tähän mennessä käynyt. Toinen juttu sitten on se, että siellä joutuu maksamaan ihan kaikesta. Että siitä vaan neuvottelemaan.

Minulta löytyy teepihlajalle riittävän kookas fiskarsin halkaisukirves. Voin lainata sahankin: stihl 260 lämpökahvoilla ja lämmitettävällä kaasuttimella, että ei palele käsiä eikä pääse kaasutin jäätymään.

Minä ehdotan (käsken), että kilpailijat kaatavat puunsa vuoronperään tarkkuuskaatona, josta vielä ei jaeta pisteitä. Se olisi mielenkiintoinen ohjelmanumero siihen alkuun. Näin saisi sen kilpailuareenan pienelle alalle.

Eli kaikki kisaavat sitten samanaikaisesti.

suolattu porsas tietää valehtelevansa. Sorkkaeläinlaiduntajat eivät sietäneet tehokasta kilpailijaa, joka tappaa elääkseen, ei huvikseen.
    Ja joka on pohjoisen pallonpuoliskon ravintoketjun huipulla, tarkoittaa käytännössä sitä, että on korvaamaton, ei vaihdettavissa.
    Tuo näkyy erityisesti ydinhabitaatiltaan kauas eksyneen lähes karvattoman trooppisen päiväeläimen terveydessä. Tiivis vuorovaikutus on välttämätön.

Esillä 10 vastausta, 1,781 - 1,790 (kaikkiaan 2,596)