Käyttäjän Anton Chigurh kirjoittamat vastaukset
-
Asian vakavuuden tajuaa ehkä pari palstalaista minun lisäkseni, siitä on turha viisastella.
Ovatko ne korkit samanlaiset pikasellaiset kuin mallissa 260?
Ne ovat kyllä helpot ja nopeat käyttää, eivätkä tipu tai aukea vahingossakaan. Täytyy tietenkin olla niinsanottu näppituntuma, eli ei nakkisormisille.
Valitettavasti sitä tukkia ei kauan tule. Tässä lähellä on vielä pystyssä metsikkö, jossa on harjoitettu tuota maagista yläharvennusta parisataa vuotta. Kyllä sitä ilmaista taimiainesta aina nousee. Vieressä on sitten uudistusala, joka on istutettu 2009.
Kohteeseen pääsee tutustumaan nimimerkkien tapaamisen yhteydessä.Minulle käy ihan mikä vaan, kunhan halot ovat metrisiä ja tuolla aiemmin esille tuomieni kriteerien mukaisia.
Eiköhän liene itsestäänselvää, että kun uusiutumattomat alkavat käydä vähiin, niin on aivan sama mitä kysytään, kun tarjontaa on vain uusiutuvista.
Toimita vaan kuormalavat paikalle, kyllä sekin minulle käy.
Tunnen e-h:n henkilökohtaisesti, kuten tunnen ironinkin.
Tämän ainoan kerran: istutettu männylle aikana, jolloin hirvikanta kymmenkertaistettiin rapiassa kymmenessä vuodessa ja päästettiin leviämään ydinhabitaateiltaan eli soilta marginaalihabitaatteihin eli metsiin, jolloin ne söivät ne männyntaimet. Jäljelle jäi vain kuusia ja hirville huonosti kelpaavaa hieskoivua.
Taas väärin. Pohjapuut ja kehät pystypuista. Ne voi tehdä lämmittelyvaiheessa ennen kisaa.
Väärin. Minä teen leimikon ja puut kaadetaan ja tehdään haloiksi järjestelmällisesti eikä sieltä sun täältä. Ja pinotaan kehikolle siististi kuivumaan.
Täällä on kyllä sellaistakin porukkaa (tosin hyvin pieni vähemmistö), joka ymmärtää puunkasvatuksen ja puunkasvatuksen eron ja vieläpä haluaa sen ihan itse todeta. Valtaosallehan tietenkin riittää tapion taskukirja. Sensortin sosialistithan saattavat saada haavan (trauman) herkkään sieluunsa kohdatessaan jotain odottamatonta.
Älähän miisu kiihty!