Käyttäjän Anton Chigurh kirjoittamat vastaukset

Esillä 10 vastausta, 1,941 - 1,950 (kaikkiaan 2,596)
  • Anton Chigurh Anton Chigurh

Tässä alkaa olo olla kuin justiinan käskyttämällä pekka puupäällä.

Minulle käy enemmän kuin hyvin, että kilpailijat saattavat maavaraan kisamateriaalin, jonka olen etukäteen ITSE leimannut.

Anton Chigurh Anton Chigurh

Sokeammankin pitää huomata mistä tässä näytelmässä on kysymys: puuntuottajat vastaan ostajat. Kujala on hiiri rotan nahkassa.

Tyyppi ilmoittaa julkisesti yläharvennuskorjuukulujen olevan pienemmät kuin jaksollisessa. Tuo tarkoittaa käytännösä sitä, että ostajat ovat toimineet sponsoreina tuossa jupakassa, eli tämä kujala on pelkkä sätkynukke.

Olen tehnyt; ja teen lisääkin. Kisapaikka on täysin selvä, kuten majoituskin. Mittelön seuraamisen kannalta olisi ehkä hyvä, että kaataisin puut etukäteen.

Tuossa jutussa seisoo präntättynä:…jatkuvan kasvatuksen periaatteella… Edelleen:…kierron aikana tehdään neljä yläharvennusta.

Eihän jatkuvassa kasvatuksessa pitänyt olla mitään kiertoa!

Kujala: ”Uudistamiskulut ovat olemattomat, kun metsää kasvattaa eri-ikäisrakenteisena.”
    Olematttomat uuudistamiskulut ovat 0.

Aina vaan paranee: Korjuukulut eivät Kujalan mukaan ole kokonaisuudessaan ainakaan korkeammat kuin tasaikäisrakenteisessa metsässä.

Hitlerillä ja göringillähän oli pussihousut. Siinä vasta uroksia. Toisella oli vain yksi palli eli oli pietturi ja toinen muuten vaan sika.

Mistähän syystä täällä on tammimetsiä ajalta ennen sähköaitoja?

Minä sain sen näkymään, kun kirjoitin hakuun: metsurit kilpasilla yle areena

Näkyi muuten aikalailla juurikääpää niissä leikoissa.

Jos joku haluaa ohjelmaa vielä sunnuntaille, niin A.Jalkanen on halukas esittelemään oman tilansa Konnevedellä. Joitakin kymmeniä kilometrejä korholasta.

Rohkenen olettaa, että A.Jalkanen on tulossa. Ja pari muuta rouvaa. Neideistä ei ole tietoa.

Minä tarjouduin järjestämään ne MOTTI KISAT, jos ne jostain syystä eivät siellä sahalassa onnistu, ja samassa yhteydessä tarjoamaan koko porukalle aterian. Edelleen voin esitellä tiettyjä puunkasvatusmetodejani, tosin en aivan uusimpia (vähän yli 60-vuotiaita), jotka nekin ovat velijussijalkasen metodeja, jotka nekin ovat valovuosia edellä metlan ja tapion vastaavia, valovuosia edellä.

Tosin kyllä velijussijalkasenkin metodeissa riittää sulateltavaa aivan riittämiin pitkäksi aikaa.

Lisäys: suurin osa ei niitä kykene koskaan edes sulattamaan, tapion opit istuvat tiukassa.

Esillä 10 vastausta, 1,941 - 1,950 (kaikkiaan 2,596)