Käyttäjän Anton Chigurh kirjoittamat vastaukset
-
Täällä on myös mukanaolleita, jotka tietävät mikä on pelin henki.
Tapaamisiahan on järjestetty 3 kertaa. Olen henkilökohtaisesti ollut läsnä ensimmäisessä ja kolmannessa. Niihin näyttää uskaltautuvan yleensä kymmenkunta henkilöä.
On vain hyvä että tuo pituus kirjataan lakiin. Se pakottaa lopettamaan holtittoman sorkkaeläinlaidunnuksen metsissä; samoin yhtä holtittoman myyriä pääravintonaan käyttävien pienpetojen tappamisen.
Mäntyhän olisi kaksi vuotta kylvöstä jo puolimetrinen. Mikäli sorkkaeläinlaiduntajat ja pienpetojentappoprikaatilaiset sen sallisivat.
Muistelen herra jeesvallan maininneen, että kuivankin kankaan haavikoistaan saisi jo 10-vuotiaana kaksi kolmimetristä kuitutappia.
On syytä muistaa, että haapa on ainoa joka kestää männynjuurikäävän, joka leviää nopeasti pohjoiseen päin (viime vuonna 100 kilometriä) holtittoman sorkkaeläinlaidunnuksen ja yhtä mielettömän myyrienkasvatuksen ansiosta (avoimien haavojen kautta).
Huolimatta siitä, että siellä on paljon koivikoita, niin tietääkseni siellä ei koskaan ole tehty hakkuita kuin talvella.
Minä pystyn järjestämään sen kisapaikan muutaman poronkuseman päästä jos muu ei auta.lisäys: 4 poronkusemaa, mutta pikitietä pitkin (30 minuuttia).
Majoitustilat ovat rajalliset ja silloin joutuu priorisoimaan: sanotaan että kaikkein mieluimmin rouville.
Lisäys: kyllä yksi neiti mukaan mahtuu jos osaa olla potkimatta.
Googlaa ”sahalan kartano” ja siitä vaikkapa ”metsätalous”, niin näet missä mennään.
Minä voin tarjota muutamalle neidille ja rouvalle täyshoidon korvauksetta.
Parooni on kylläkin Annelin sukulainen, voisi se neuvottelu onnistua häneltä paremmin.
Olen kyllä nähnyt ihan aikuisia niiden issikoiden selässä.Mottikisassahan kuuluu tehdä se motti kuivumisvaralla. Ja tuomarit seuraavat tarkkana, että ei tule filunkia. Sen kehikon voi tehdä verryttelynä ennen kisaa. Tuomarit sitten tarkastavat ja hyväksyvät kehikon.