Käyttäjän Anton Chigurh kirjoittamat vastaukset
-
Sopivan neitimäinen puusto ja maasto.
Vastaan tämän kerran, vaikka en ole kysyjää (perätila) koskaan edes tavannut.
Olen tavannut ironin yhden kerran, nimimerkkien tapaamisessa pudasjärvellä. Asunee tästä paikasta about 100 km itään. Asiallinen kaveri. Istui yhtä iltaa pudasjärven tapaamisessa minun, e-h:n, Tanelin ja majoituspaikan isännän Esko Piipposen seurassa rantapaviljongin sinisessä huoneessa. Siinä ei viina virrannut, vaikka sitä oli lähes rajattomasti tarjolla.
Epäilemättä ja nimenomaan on kohteliasta vastata kun kysytään. On tietenkin epäkohteliasta olla vastaamatta(kin).
Ehkä joskus olisi syytä katsoa ihan sinne peiliin(kin).Olen minä niitä facen juttuja senverran seurannut, että ei voi tasosta puhua. Lähinnä pitsinnypläyskerhomaista.
Tuo google+:han on gmailin liitännäinen, marttakerho siis.
Sitten se on kyllä kova sälli, se mietaa.
Erityisesti naisiahan siellä näkyy olevan, mutta liika on liikaa siinäkin asiassa.
Anneli on pyöristänyt lukemia pessimistiseen suuntaan.
Arveletko e-h, että pystyt laittamaan mietaalle kampoihin?
Opettele ensin laskemaan. Aina ei kannata luottaa jonkun lumikkohypoteetikkotasoisen älyllisesti punaniskan professorin niinsanotusti laskemiin taulukoihin. Totuus on joskus tarua ihmeellisempi. Joskus kaikki menee täysin pieleen. Ja norsulauma seuraa uskollisesti perässä rotkoon. Siellähän olette.
Myrsky on sentään laantunut. Ainakin toistaiseksi.