Käyttäjän Anton Chigurh kirjoittamat vastaukset

Esillä 10 vastausta, 2,041 - 2,050 (kaikkiaan 2,596)
  • Anton Chigurh Anton Chigurh

Hyvä supliikki sillä on; sai minutkin absolutistin ottamaan sitä konjaakkia fingerporillisen. Tarjoilut kyllä minulle loppuivatkin siihen, kun varoitin, että voi isojakin miehiä siitä terassilta ruveta lentelemään siihen viereiseen järveen.

Anton Chigurh Anton Chigurh

Metsä on helppo kasvattaa harventamatta tukkikokoon, vieläpä nopeasti. Siinä voi sitten arpoa, että tekeekö siitä lähes oksattomasta tavarasta lautaa, vaneria, energiaa, vai mitä.

Joukamo on tätä palstahabitustaan mittavampi hahmo (kohtasimme sentään nimimerkkien tapaamisessa pudasjärvellä). Tiedä vaikka olisi nostetta pientalonpoikien puoluesihteeriksi. Politiikan pelimies.

Tuskin voivat, sillä esimerkiksi metlalaisia on kielletty osallistumasta tämän palstan keskusteluihin; ovat saaneet täällä niin pahasti kynsilleen.

6tukki esittää varsinaisen perimmäisen kysymyksen. Nyt vain eliisa panee toimeksi ja tekee asiasta laajan reportaasin. Tulos tulee ehkä monelle yllätyksenä.

Maanomistajilla (mukaanlukien puuntuottajat) ei ole käytännössä mitään mahdollisuutta vaikuttaa tuohon tolkuttomaan sorkkaeläinlaidunnukseen.

Yhdenkään metsänomistajan (puhumattakaan puuntuottajista) en ole koskaan havainnut mainitsevan, että on se mukavaa kun ne hirvet turmelivat minun taimikkoni.

Asiastahan voidaan lyödä vetoa. Minä asetan kyllä panokseni e-h:lle, vaikka miehellä on kunnioitettava lukema mittarissa. Geneettisen pohjan tietäen tässä tapauksessa ikä ei ole rasite.

Tuon mottikisan voisi järjestää nimimerkkien tapaamisen yhteyteen. Minä voin järjestää areenan mittelölle (omilla mailla).
    Yksi vaihtoehto olisi myös erään tuttavani puuntuotantotila, jossa riikilä testaa moottorisahoja. Tiedä vaikka sitä kautta sahojen maahantuojat lähtisivät sponsoroimaan.
    Saisi muutaman hyvä jutun lehteenkin, joka on lievästi sanottuna aneeminen.

Tapaushan on äärimmäisen törkeä. Suurilla metsäyhtiöillä on omat lakimiehet. Tuo uhkailu kyllä todistaa, että peli on heidän osaltaan menetetty. Tulee mieleen dario fon mysterio buffon isäntä.

Tarinahan on täysin selvä: vaikeuksien kautta voittoon edennyt kehityskulku on kulminoitunut Suden jälkenä.

Sitä arvelinkin, että jonkinlainen maiskutus sieltä kuuluisikin.

Esillä 10 vastausta, 2,041 - 2,050 (kaikkiaan 2,596)