Käyttäjän Anton Chigurh kirjoittamat vastaukset
-
Nimimerkki Suden jälki, jonka olen henkilökohtaisesti tavannut (vaikuttava kaveri), näköjään vaistoaa sudenvaistollaan jotain. Olen aina luottanut hänen vaistoonsa.
Der Steppenwolf
Oikein toimien mitään taimisuojia ei tarvita.
Valkosipuliletitkin alkavat olla kuivia, juuret irtoavat kevyesti pyöräyttämällä.
Porkkana saa kasvaa vielä.Anneli osui taas kerran naulan kantaan. Viisastelevilta puiden takana piileskeleviltä täpertelijöiltä nuo jäävät huomaamatta. Ryhdytään kirkumaan muun paviaanilauman mukana (kun susi uhkaa).
Tosin tiedän kyllä metlassa pönöttävän juuri tuollaisen tyypinkin (uskollisine lakeijoineen).
Der Steppenwolf
Nythän taneli oikein vitsin murjaisi.
On totta, että kovin monen ymmärrys ei riitä kunnioittamaan minua.
Kaikesta huolimatta näkyy ainakin minun näytölläni tuo SORKKAELÄINLAIDUNNUS suurimmalla tekstillä. Eli on ehkä pahin parkki ruodittavaksi.
Onneksi on tämä euroopan unioni. Yli 500 miljoonasta asukkaasta löytyy hivenen enemmän älyllisiä resursseja kuin pienestä mutta sitkeästä suomesta.
Susien syönti on pienin tekijä siinä hirvikannan pudottamisessa puuntuotannollisesti kestävälle tasolle. Muut suden vaikutukset hirviin sen kannan romahduttavat ekologisestikin oikealle tasolle.
Mutta kuten sanottu, jos on vara kasvattaa hirviä omilla maillaan niin siitä vaan.1000 sutta riittää painamaan meikäläisen hirvikannan ekologisesti kestävälle tasolle (10000-20000); samoin paimentamaan sen sille kuuluvaan ekologiseen lokeroon eli soille. Ja pysymään siellä. Loppuvat hirvivahingot.
Olisikin sudenjälki, mutta kun on se, joka tippuu siihen jälkien väliin (mitä siitä hirvestä jää). Suden jälki on sentään seuraavalla trofiatasolla.