Käyttäjän Anton Chigurh kirjoittamat vastaukset

Esillä 10 vastausta, 2,171 - 2,180 (kaikkiaan 2,596)
  • Anton Chigurh Anton Chigurh

Pelkureillehan tämä on sitä virtuaalia, mutta kyllä palstan piinkovan ytimen muodostavat toisensa ihan elävässä elämässä tavanneet.

Anton Chigurh Anton Chigurh

Ei ole sidottu, on vain halukkaita ottajia jonottamassa.

Sisätiloissa asun toistaiseksi. Anneli on varmaan halukas majoittamaan minut ainakin tilapäisesti, jos sattuisi käymään niin, että pääsisin ulkoruokintaan.

Minulla on poikkeuksellinen, erittäin harvinainen ominaisuus: minä ajattelen.

Varma epäilys osoittaa vain yhteen suuntaan.

Tiettyjen, valtaa pitävien tahojen intresseissä on kieltää kuudes sukupuuttoaalto. Yritetään uida jäiden seassa avomerellä. Rantaa ei näy.

Der Steppenwolf

Alkuperäisen jäljen on syytä ilmoittaa tuosta varkaudesta. Löytyväthän tiedot kyllä ylläpidoltakin. Voisivat ilman erillistä kehoitusta poistaa nuo varastetut identiteetit.

On täysin selvää, että mistä leiristä tuo rosmoilu on peräisin. metlalaisia on kielletty osallistumasta keskusteluihin.
    Tämä kioski on saman byroon (kolme ämmää) etäpesäke, joten vuotokohta on kyllä tiedossa. rktl on lisäksi osa tuota tuhoisaa melanoomaa.

Asuu kangasalla nykyisin, siksi kontaktit tapahtuvat postitse ja sähköpostitse.

Ei tässä sentään ihan neekeri olla, vaikka manneverta onkin.

Mikko muuten kirjoittaa minulle lähettämäänsä postiin tittelikseni metsäneuvos. Huolimatta siitä, että tuntee suuren joukon metlalaisia.

Minua ei soittaminen kiinnosta, jätän sen muille. Mutta tuo mikko on kyllä mukava juttukaveri (laajat kontaktit) ja monipuolisesti osaava.

Minun yli 80-kymppinen enoni (joka ei ole pudonnut veneestä; toimi pitkään runnin koulun rehtorina) on kyllä soittanut duettona mikon kanssa. Muistaakseni opetti mikon soittamaan.

Tuosta lehdellä soittamaan jäämisestä antaa metsäradiossa esimerkin naapuritilan poika mikko kiio.
    Hakee vain: mikko kiio soittaa lehdellä.

Näkyy tuo mikko soittavan muissakin bileissä.

Esillä 10 vastausta, 2,171 - 2,180 (kaikkiaan 2,596)