Käyttäjän Anton Chigurh kirjoittamat vastaukset
-
Minua ei soittaminen kiinnosta, jätän sen muille. Mutta tuo mikko on kyllä mukava juttukaveri (laajat kontaktit) ja monipuolisesti osaava.
Minun yli 80-kymppinen enoni (joka ei ole pudonnut veneestä; toimi pitkään runnin koulun rehtorina) on kyllä soittanut duettona mikon kanssa. Muistaakseni opetti mikon soittamaan.
Tuosta lehdellä soittamaan jäämisestä antaa metsäradiossa esimerkin naapuritilan poika mikko kiio.
Hakee vain: mikko kiio soittaa lehdellä.Näkyy tuo mikko soittavan muissakin bileissä.
Sudet?
ulvovat kuutamossa
Der Steppenwolf
Ehkä oleilin karjalassa liian lyhyen ajan.
Minä sain tuolla ohtaansalmen itäpuolella sellaisen kuvan, että silloin mietitään.
Savossa syntynyt ei käytä sanaa ”sottailla”.
Susi tuli pihaan. Koirat ravahtivat koppeihinsa. ”Miksi emme pääse mukaan?”
Der Steppenwolf
Iron on nuori beta. SJ on vanha beta. Koirat (polveennylkyttäjät) haukkuvat, mutta karavaani kulkee.
On hyvä, että harrastelijan mailla ei ole hirvituhoja. Siihen tulee muidenkin pyrkiä.
Mutta viimeisen VMIn (metsätieteen aikakauskirja 4/2010) mukaan meillä on tällä hetkellä näkyvissä hirvituhoja miljoona (1000000) hehtaaria, yli 7 vuoden uudistusalat.
Eli kyllä niitä tuhoja jostakin päin löytyy, huolimatta siitä, että niitä on yritetty estää istuttamalla miljoona (1000000) hehtaaria kuusenjuurikääviköitä uudelleen kuuselle sekä myös miljoona (1000000) hehtaaria kuusta liian kuiville kasvupaikoille. Liian kuivalla paikalla kasvavat kuusikot ovat taas enemmän kuin alttiita kuusenkirjanpainajatuhoille.