Käyttäjän Anton Chigurh kirjoittamat vastaukset

Esillä 10 vastausta, 2,551 - 2,560 (kaikkiaan 2,573)
  • Anton Chigurh Anton Chigurh

    Sieglindet?

    Anton Chigurh Anton Chigurh

    Valkosipulikin pitäisi saattaa maahan; keli alkaa muuttua sopivaksi,eli kylmäksi ja märäksi. Sillä on oikeastaan jo kiire.

    Anton Chigurh Anton Chigurh

    En minä tuota poista, eihän tuossa mitään ihmeellistä ole. Olen tainnut tuossa aloituksessa mainita, että en poista tätä ketjua muutenkaan.

    Anton Chigurh Anton Chigurh

    Taitaa olla liian lämmin kellari. Tässä meillä on timossa kohtuulliset idut, mutta siiklissä aivan pienet.
    Tuo siikli on herkullinen peruna, meillä kun ei lannoiteta tuota kasvimaata, tulee hyvin tiivis (perunasta). Esikasvustona siinä on herneen, rehuvirnan ja härkäpavun seos. Herneitä voi syödä, härkäpapu pitää kasvuston pystyssä ja rehuvirna tukahduttaa rikkaruohot.

    DS

    Anton Chigurh Anton Chigurh

    Aamulla muuten on tarkoitus sijoittaa aikaisen perunan siemeniä maahan.

    DS

    Anton Chigurh Anton Chigurh

    laatua ei voi korvata määrällä. Nyt täällä mesoo vierailijapiskikuorosta yksi ainoa paskasäkki. Hyvä niin.

    Der Steppenwolf

    Anton Chigurh Anton Chigurh

    Tämä on alkukangistelua, kun vierailijalauma joutuu ensin totuttautumaan ihan omaan identiteettiinsä aiemman piskilaumaisuuden asemasta. Johan pääpiski täystuho avasi pelin, vieläpä varsin ansiokkaasti, apupiskinsä jeespojun räkyttäessä siinä perstuntumassa.

    Siitä huolimatta, vai oliko se siitä johtuen: piski on piski mutta SUSI on SUSI.

    Der Steppenwolf

    Anton Chigurh Anton Chigurh

    Jeespoju ei saata edes aavistaa kuinka oikeassa onkaan.

    Der Steppenwolf

    Anton Chigurh Anton Chigurh

    Suden jälki iski tapansa mukaan suoraan asian ytimeen. Siinä on tarjolla punaisenlanganpää, joka on yhtä vahva kuin titanicin ankkurilanka. Helppo seurata.

    Der Steppenwolf

    Anton Chigurh Anton Chigurh

    En huomannut mitään höykytystä. Pojat ovat poikia, minä en vähästä hermostu.

    DS

Esillä 10 vastausta, 2,551 - 2,560 (kaikkiaan 2,573)