Käyttäjän Apli kirjoittamat vastaukset

Esillä 10 vastausta, 2,351 - 2,360 (kaikkiaan 3,935)
  • Apli

Kaskisiin taitaa tulla uusi kartonki tehdas, kovasti Metsäliitto jatkaa investointejaan Suomeen ja hyvä niin(:

Apli

Ruoka tulee maaseudulta pitäs riittää..

Apli

Hs oli juttua että helsinkiin maksetaan asumistukia 700milj ekua, suomen ongelma on kallis helsinki jonka muu maa elättää.. Lisäksi helsingin energiahölmöilyt mallia saksa tulee todella kalliiksi tälle maalle..

Apli

Keväällä, olen aina myynyt talvileimikot keväällä, huhti/toukokuussa korjattu sitten seuraavana talvena, hinta silloin ollut paras…

Apli

Luulisi olevan noin tuon luokan koneilla hyvä vakuutus..

Apli

Jos ajatellaan pelkkiä hintoja niin eipä niissä juurikaan ole eroja ostatko palvelun vaikka Mhy:ltä tai kolmelta suurelta, hyvin lähellä ovat toisiaan.. Itse tehtynä tietysti paras, jos ei miellytä syyllinen löytyy peilistä(: Muistakaahan kemerat!

Apli

Kunnan isät tykkäävät tuulivoimaloista tulee kuntaan verotuloja, jotenka mielellään niitä kaavoittavat ja antavat lupia, maanomistajissa on montaa koulukuntaa, olen kuullut että isot maanomistajat saa alueistaan isot korvaukset, pienet maanomistajat pienet korvaukset eli ei mene tasan homma, korvauksissa isoja eroja, saa varmasti olla tarkkana asian suhteen..

Apli

Kyllä kaikkien toimijoiden joilta palveluja haluat/ostat toimia pitää nykyisin itse valvoa, on sattunut vuosikymmenten aikana kaiken näköistä, istutettu liian vähän, ei ollenkaan sovittuna ajankohtana yms, mutta aina on asioista sovittu ja jatkossakin palveluja käytetty hyvällä mielellä..

Apli

Ja lisänä puun vienti ulos maasta, uskon että se kiihtyy jatkossa ulkomailla ollaan valmiita maksamaan enemmän…

Apli

Hinnat tulee nousemaan jopa tukilla, tähän on monta hyvää syytä, sahojen investoinnit, Kemin sellutehdas, turpeen alasajo, energian hinnan nousu, korjuukaluston puute ja henkilöstön puute.

Esillä 10 vastausta, 2,351 - 2,360 (kaikkiaan 3,935)