Käyttäjän Apli kirjoittamat vastaukset
-
Pörssi ei romahda mihinkään, toki kurssit heiluu kuten aina ennenkin, osakkeille ei vaan ole tällä hetkellä juurikaan muita hyviä vaihtoehtoja.. Ja rahaahan mailmassa riittää… Vihreä siirtymä on puheissa ja ajatuksissa hieno juttu, mutta todella vaikea asia toteuttaa, toki se varmasti tulee mutta aikaa kuluu siihen todella paljon, se vaatii halpaa sähköä älyttömästi esim vihreän vedyn tuotantoon.. Maailma on pitkään riippuvainen fossiilisista polttoaineista ja tämä venäjällä tiedetään..
Apli 28.4.2022, 10:09Samoja ajatuksia kun Puukilla, kustannuksia alas, vähemmän taimia, itse tehnyt enemmän Muistakaahan kilpailuttaa kaikki leimikot, nyt jos koskaan se on tärkeää..
Apli 27.4.2022, 17:01Nalle on Puhunut, Lakko oli isänmaallinen teko.. Kukaan ei kärsinyt kaikki on taas oikein hyvin!
Apli 26.4.2022, 14:40Minä haluan puun myyntitulon kokonaan verottomaksi, loppuu se jupina.
Apli 26.4.2022, 14:38UPM teki kyllä olosuhteisiin nähden hyvän tuloksen ja lakosta puheet oli maltillisia.. Minun mielestä paperiliittolaiset kaikki on palkkansa ansainneet ei se kolme vuorotyö niin herkkua ole, jokainen voi lähteä sitä kokeilemaan jos haluaa ja UPM ja muillakin on varaa maksaa nämä palkat.
Apli 26.4.2022, 14:31Eipä tullut venäjän ydinase ja kolmannen mailmansodan pelottelu yllätyksenä.. Ovat sodassa alakynnessä ja tulevat siinä kokemaan katkeran tappion niin nyt sitten viimeiseen asti pelottelevat ydinaseilla.. Varmasti myös suomea kohtaan tekevät samaa tässä ennen kuin olemme pysyviä Naton jäseniä, kaikki kiusanteko lisääntyy huomattavasti.
Apli 25.4.2022, 12:12Infraahan ryssät pommittaa, nytkin 5 rautatieasemaan ohjusiskuja.. Siviilien niskaan pommeja näkyy olevan nykymeno.
Apli 25.4.2022, 12:08Toisaalta UPM tappiota suurentaa sellun kovat hinnat, ja myös erikoispapereiden ja tarrojen hyvä hinta.
Apli 25.4.2022, 07:04Perintöveron poistoon en jaksa uskoa enää ollenkaan, se oli tapetilla joskus ja kuopattiin, puun myyntiveron puolittaminen pitäisi tehdä niin että se olisi jatkuva, eikä joku 3v kokeilu… Ihmettelen samaa kun Pikkutukki, onko täällä pelkkiä rikkaita eläkeläisiä jotka vastustaa verojen laskua?
Apli 24.4.2022, 08:07Mulla sama homma, pöllöjä en ole saanu pönttöihin, virittelin vanhoista laudoista tehdyt pöntöt jotka tein Birdlife ohjeen mukaan ja haaveeksi jäi pöllöt, tikat hakkas pöntöt ja oravat piti niitä loppuajan varastoina..