Käyttäjän arto kirjoittamat vastaukset

Esillä 10 vastausta, 3,511 - 3,520 (kaikkiaan 3,528)
  • arto arto

    Se jos arton 555 – raivari on ollut vuoden käytössä ja ainoastaan yksi kytkin on sinä aikana mennyt, niin sehän on kyllä huomattava petraus huskilta entiseen verraten……….Voi sen noinkin ajatella. mutta kytkin kestää yleensä ammattikäytössä muutaman kuukauden…..eli jos minun sahuulla kestää noin 160ha on jo saavutus eli kyseisestä kytkimestä oli painot kulunnut siksi meni vaihtoon Kuten AMMATTIMIES totesi hussella tehdeensä suurimma tilit. jos olisi muu merkki ollut raivasin vieläkin sitä testi ha määrää

    arto arto

    Hussen laatu nykyisin…valaistaan 555 husse markkinoiden kestävin raivari . 545 vm 14 on valmis viimeiset päivitykset tulet viimme syksyllä eli markkinoilla vasta tänä vuonna vm.löytyy tyyppikilvestä.

    arto arto

    Riippuu eläkeläisestä, Minun husse oli lainassa eräällä papilla jotenkin epäilin hänen sahaustaitoja Mutta olin väärässä laukoi 0,7 ha päivätuotoksia palautti sahan kertoi että olipa mukava sahata ammatti metsurin sahalla kiihtyi kuulemma erittäin hyvin, siinä innossa oli sitten kaasu kahva murtunut. sanoin että eipä mitään oli nimitäin uusi kahva sattumalta varastossa. saha 555fx smalla kokeili 545fx ihastu siihenkin olis ostanut heti lyönnyt rahat handuun. mut sanoin ei kiitos.

    arto arto

    fs 130 tehoiltaan 1.3kv kurkkasin. eli ei pysy ainakaan minun vauhdissa…2t on huima se hukkaprosentti mitä saadaan bensalla ulos. siksi varmaan kehittelevät nelaria.

    arto arto

    Ei tarvitse meisseli taskussa kulkea. ainakaan hurrisahojen kanssa.. mutta sthileistä en tiedä tarteeko joka päivä säätää…Niin se silti maailma muuttuu. AMMATTIMIESKIN kulki ennen meisseli taskussa, nykyisin bensalekkeri valjaissa.

    arto arto

    meillä päin satoi yön kaatamalla, aamulla muuttui rännäksi oli maa valkea klo 6 aikaan töihin piti ajella hitaasti. ojat tulvi monessa kohtaa vettä tiellä. vielä metsästä löytää lunta routa maassa silti käki kukku, koivut pukkaa lehteä maakin vihertää mut ensiviikolla kesä saapuu

    arto arto

    Kyllä minun mielestä….Ei meillä päin pala bensaa metsälle pääsee jo takapihalta silloin kun olin hirviporukassa. lihaa tuli muutama sata kiloa taloutta kohti, jos kaupasta olisin ostanut olisi mennyt paljon euroja jos havulinnuille lasketaan arvo niin ei sekään ilmaista lihaa ole. Kummiskin vielä pakkasesta edellisen syksyistä löytyy syödäkseen

    arto arto

    Minä pyrin kaatamaan terän ulkosyrjällä noin klo 14 kohdalla. Silloin puun kaatuu raivaajan taakse. eli jo raivatulle alueelle. Samalla terä vetää tavallaan itse leikattavaan kohteeseen.

    arto arto

    Kokemusta kummastakin. 545ja 555, Tehtaan säädöillä.545 tankki kestää. 1.15t ja 555. 1,05 t…eli on kulutuksessa eroa….Minun säätämänä. 555 kuluttaa tankin 2 tunnissa olkoon metsä minkälaista vaan.. säädetty useita…. 545. kuluttaa tankilisen 2- 2.10 tunnissa. eli on kulutuksessa eroa. 545 tankki 0.9l ja 555 1.1l

    arto arto

    Niin, Voi sen noinkin ajatella….Mutta tosiasiassa. kepeä on nopeampi liikkeissä. Kokeile liikuta sivuttain propsia ja tulitikkua… kumpi liikkuu nopeammin Tai pidä kilonpainoa suoralla kädellä Väsyy ennemmin kuin pelkkä käsi Ja meilläpäin ne puut kaataa se pyörivä terä Miten nopeaan se liikku sitä nopeammin se kaataa.

Esillä 10 vastausta, 3,511 - 3,520 (kaikkiaan 3,528)