Käyttäjän arto kirjoittamat vastaukset

Viewing 10 replies - 2,671 through 2,680 (of 3,540 total)
  • arto

    Tänään pyyhkäisin erälle metsurille saman terän kuin itse käytän, eia terään ei moittina  kehui ottoa, kertoi pyyhkäisyllä menevän puun poikki.

    arto

    Vaihtoehto puhtaasta autoilusta Gasumin sivuilla, Kaasu tulee kauppojen ylijäämä hedelmistä ja muista maan antimista, Kuukausi kaasua 89e. Ajoa niin paljon kuin haluttaa. Tankkauspisteet harvassa. Mutta missä voi tankata harkinnan varainen vaihtoehto.

    arto

    Markkinointi kikka,,,,Moni ei ammattilainen noihin lankeaa, tuonkin voisi tehdä toisinpäin  ihan pienellä kikkailulla. Huomenna naapuripitäjään tuli käsky pitäisi käydä 4 ha isoa metsää raivaamassa. 555 mukaan ja menoksi aamukuudelta. Hinta todella huikeen hyvä.

    arto

    Kurkkaa lukijoitten kuvista nopea scarlet.

    arto

    Miksi lämpökahvat ?…..Kerron kokemuksesta itsellä ne pätkässä on mutta en ole käyttänyt niitä juuri ollenkaan, Lämpimät kädet saa halvemmalla kunnon nahka metsurin rukkanen ja tekoturkis lapanen.  Ajatellaan tilanne -20 kahvat lämpimät samoin käsineet, Nostat lumista puuta. Vaikka en ole nostellut pakkasella lämpökahvat jäädyttä käsineet, ainakin minulla.

    arto

    .
    Tuotekehittelyn ohella kuluja kertyy mallien tyyppihyväksynnästä ja testaamisesta ennen markkinoille tuloa. Esimerkiksi 572 XP:n tuotekehitys ja testaus ovat kestäneet seitsemän vuotta.
    ”Sahaa on testattu niin Afrikassa, Siperiassa kuin Kanadan kalliovuorilla.”………..Siinä jotain faktaa kuluttajan kukkarosta

    arto

    6.3 viilailen kummatkin hampit, varsinainen hammas 30 astetta.

    arto

    Harrastelijan linjalla mennään. Se oikea ohje.

    arto

    Kerro muuttuko purevuus. Oikeasti tuo juttu on ruotsin keksintö siellä käytetty kauan ennen strandia  joka vei sen teolliselle tasolle…..Toi minun viritys käy pikkupuulle isoihin ei 545 teho oikein enää riitä noilla viilausjutuilla..Joutuu tekee eri viilauksen. Mutta mulla niille 555….Perjantaina kävi vanha entinen metsuri katsomassa (sen metsää putsaan) Tuli pikku massikalla metsään, näin sen rajalinjalla otin itsestä kaiken irti,,,,Isäntää nauratti kun pääsin sn luo. Katsoi työkaluja tuumas, Jos tuommoiset olisi ollut 60 luvulla olisin ollut miljonääri. koivikko lakosi kivaa vauhtia.

    arto

    Kun sahataan 30 litraisia runkoja, joista tulee yksi neljän metrin pölli, voi tankillisella saatu puumäärä jäädä1 – 2 kuutioon. Kun samalla sahalla sama kaveri sahaa kuution puita, hän tekee noin kuusi runkoa tankillisella, joka kestää vain puolet siitä ajasta,kuin pienten puiden kanssa.,,,,,Kaikki on todella suhteelista……Mutta ei raivaus sahalla tehdä myyntipuita…Saatikka kuution puita.

Viewing 10 replies - 2,671 through 2,680 (of 3,540 total)