Käyttäjän arto kirjoittamat vastaukset

Esillä 10 vastausta, 3,471 - 3,480 (kaikkiaan 3,540)
  • arto

    En ole minäkään vaihtanut kertakaan vaijeria en kyllä ole rasvannutkaan 2 vuotta sahausta ja uusi saha kerkee tienata sen vaihto hinnan yli 100 kertasena se minulle riittää.

    arto

    Kaasuvaijerista säikeitä irti siksi temppuilee.

    arto

    Helläluontoinen luodikkomies. Tietty laita pussiin rakkautta hellyyttä iloisuutta naurua surua nopeutta kiltteyttä voimaa ja ravista siitä minut on tehty . Elän siis tunteella tilanteen kuin tilanteen ja uskon että joskus rakkaus voittaa vihan.

    arto

    Kesän tapahtumia sudesta…olivat tiellä raadelleet hirviperhettä siis emää kun puolusti vasaa. se emä kuoli vammoihinsa vasa oli pieni kulki 1,5 viikkoa sitten hävisi …itse metsästän niin paljon kuin joudan aina mukana luodikko laaki ja vainaa tuloksella haulikko vaan vesilinnussa.

    arto

    80 luvun ja nyky ajan palkkojen ero 80 luvulla ostovoima oli huomattavasti parempi nykyaikaan palkat ei ole nousseet siinä suhteessa eli kaikki muu kallistunut huomattavasti sama koskee jokaista alaa

    arto

    Paras konsti torjua hirvikärpäset.. pumppu pulloon tavan etikkaa ja muutamat ruiskaukset metsurin vaatteisiin ei häiritse haju ei mitenkään kiva mutta toimii loistavasti ja on edullinen.

    arto

    Ilmoittakaa sitten hirvituhot niitten mukaan sit niitä lupia osaavat keskittää semmoinen käytäntö ainaskin meillä

    arto

    Tähtimeiselin saat ostettua joko husqvarnan tai jonseredin liikkeistä hinta 10 luokaa . kaiten minulle ei maksanut mitään …..Muita ammatteja on maatalous alalle useita olin nuorempana 4 vuotta mutta jatkuva kysyntä metsään kun ala piristy ja lupasivat hyvin töitä niin siitä taas lähti. eli olin tehdaspuussa koulun jälkeen se sit lopetti ja lomautti sit koulutus maatalouteen jne.

    arto

    Niin en notku absilla. teen urakalla, Mulle ei ne kuutiot ole tärkeitä en siis tarvitse sitä jumalatonta sahaa normiraivuille ison sahan omistan mutta käytän sitten isoilla metsillä jos on järkee, niin muuten husqvarnassa ei ole löylyä se on sitä vesihöyryä,,, siinä on vaan raakaa voimaa. ja ne ansiot on hyvät en valita enkä tartte lisää olen tyytyväinen vielä jaksaa 7 tuntia ravia vitelikössä se mulle riittää

    arto

    L ja H suuttimilla säädetään haluttu polttoainemäärä kaasuläpän päästämän ilmamäärän mukaan jne,,,kiertämällä kiinni seos laihenee perussäätönä pidän L1 ja H1 , L= matalakierros suutin H= työkäynti suutin jos säätöavain käytössä itsellä nyt H 60min auki L 30min auki husse 545 2014 malli sitten vielä sama savoksi l suutin tekee kierroherkän eli miten vastaa kaasuun . h taas tekee moottorista tehokaan ….kerran säädetty pitää säädöt talvet kesät ei siis ilmat vaikuta kokemusta + 27–30 välillä

Esillä 10 vastausta, 3,471 - 3,480 (kaikkiaan 3,540)