Käyttäjän husku550xp kirjoittamat vastaukset

Viewing 10 replies - 361 through 370 (of 423 total)
  • husku550xp

    Totta tuokin

    husku550xp

    Arton kanssa samalla linjalla iso ja pieni saha pitää olla. Pitkällä putkella ei tule kuin ongelmia metsässä kokemusta on. Echot mitä minulla on kokemuksia niin jokaisessa säätöongelmia ollut ja vähän muovirimpulan oloisia.

    husku550xp

    Samaa mieltä trimmerin kanssa. Järeää taimikkoa kun raivataan niin pitää olla isolla terällä ja tehoa että jaksaa kaataa puun oikeaan suuntaan. 545 yritin raivata niin suurin osa lähti kaatumaan eteenpäin, aina joutu putkea kaverina käyttämään joskus jopa käsiä. 555 ei tarvitse muutakuin kello 3 sahata ja nätti työntö niin lähestulkoon aina lähtee taakse.

    husku550xp

    Olisi kiva tietää miten pitkälllä putkella tuo oleomacci on. Stiilin putki alkaa olla jo kipurajoilla

    husku550xp

    Itse en uskalla suositella koko merkkiä. Kolmesta kokemuksia ja jokaisessa ollut käyntihäiriöitä ja sammuilua. Säätämässä pitänyt käyttää niin ruvennut jotenkuten toimiin, itse en pysty säätämään kun siinä on niin outo se säätömeisselin pää. Kahvat ovat liian lähekkäin toisiaan ja muutenkin huonon tuntoinen kädessä. Tehoissa ei pärjää muille kilpaileville merkeille mutta 2vuoden ammattitakuusta plussat, siitä en tiedä kuinka kattava tuo takuu on.

    husku550xp

    201 on paras saha jos kuitua tehdään. Tukki puuhun en suosittele sitä muutakuin karsintaan. Itsellä sahoina jätti puihin dolmar ps-7910 ja vähän isompiin 550xp. Sitten toi 201 on yleissahana ja kiipeilykaatoihin pikku echo painokohan 2,3kg.

    husku550xp

    Meinaattako että Jätkä on saanut bannia? Tuosta raivaussahan valinnasta jos ei ammattikäyttöön kerta tuu niin suosittelen tuota 345fr tai sitte stiililtä olikohan 240 malli numero.

    husku550xp

    Itse en pidä 545 ammattisahana, sen pitää olla 555 kun ruvetaan hommiin. Olen aika varma että tulee kulmasta. Käytin kulmavaihdetta irti ja pyörittelin käsin terää, muutamassa tietyssä kohdassa terä aina takerteli niin että rupesi aina jumittamaan. Sahan kun laittoi käyntiin niin teräkin lieputti aika ankarasti kaasua kun laittoi.

    husku550xp

    Jos enämpi sahailette niin elkää ostako 545 ainakaa, omassa kulma ääntää niin eivät ota enää vaihdossa. Oishan tuossa vielä reipas kuukausi aikaa särkeä kun takuu loppuu.

    husku550xp

    Samalla kun hain sahan huollosta niin sattui samalla olemaan stiilin edustaja siellä. Meinas että vaihda merkkiä niin ei tarvi huollossa sahoja kuljetella ja kehu stiilin maailman parhaaksi. Meinasin siihen tuumata että muuten vaihtaisin mutta tuo ergonomia puoli on perseellään stiilissä.

Viewing 10 replies - 361 through 370 (of 423 total)