Käyttäjän husku550xp kirjoittamat vastaukset

Esillä 10 vastausta, 371 - 380 (kaikkiaan 423)
  • husku550xp

    No onneksi oli vielä takuuta jäljellä pari kuukautta niin ei tapahtunut vahinkoa.

    husku550xp

    Pahasia ovat kalvot nykyään, ne olivat menneet. Eikä silti mahdottomia ole sahaakaan seisotettu.

    husku550xp

    Onko artolla minkä verran suuttimet auki tuossa 555:ssa? Itsellä rupes tänään saha moomottaan, vein huoltoon ja aikovat tutkia, epäilivät vesihelmeä kaasarissa.

    husku550xp

    Itse käytän sateella tiilin raintec asua, ihan hyvä ollut mutta housut saisivat joustaa paremmin.

    husku550xp

    Eipä kerennyt kokeilla vklingan teroitusta. Otti sen verran mukavan kivi kosketuksen että hampaita lähti kävelemään.

    husku550xp

    Viila auttaa asiaan ja 020:sta ei ole kokemusta mutta jos on vähänkään sukua 201:selle, niin ei ole 20cm puiden kanssa mitään ongelmaa kaatelin 193:sella tuommosia. Luulenpa että enempi sahaajassa vika kuin sahassa.

    husku550xp

    Minä sahailen sillä ammatikseni ja voin sanoa ettei parempaa ole vielä keksitty. Tankki kestää 40-50min olen kyllä saanut puoleen tuntiinkin menemään paksua pajukkoa sahatessa mutta väliäkö sillä kun sitä saa kannusta lisää. Edelleen olen sitä mieltä tuosta isommalle sahalle ei pahemmin ole tarvetta koska moto suorittaa tänäpäivänä isommat hakkuut. Jostain muistan kuulleeni että olisi myydyin ammattisaha, että kyllä sillä aika moni ammattilainen sahailee ja itsekkin tunnen monta ammattilaista jotka käyttää kyseistä sahaa.

     

    husku550xp

    On minulla myös 193 stiili ollut risu sahana. Se on vähän nuhainen mutta teräkun on kunnossa niin kyllä silläkin sahaa. Se olisi oiva peli harraste hakkaajalle.

    husku550xp

    Ostin vklingan teriä ja arvelin kokeilla niihin arton mainitsemaa tuplahammas viilausta. Saapanähdä tuleeko vain sanomista.

    husku550xp

    Se on monesti että menee aarit ja hehtaarit sekasi

Esillä 10 vastausta, 371 - 380 (kaikkiaan 423)