Käyttäjän Metsäkupsa kirjoittamat vastaukset

Esillä 10 vastausta, 1,651 - 1,660 (kaikkiaan 3,030)
  • Metsäkupsa Metsäkupsa

Silloin on palkkatulot syöty,ei ole maalista kasaantunut, kuten hupa sukulaiseni,jolle 20 € sähkölaskun nousu vein talouden kriisiin.Hän ei eläessään samassa työpaikassa kauan viipynyt ja huomattavan perinnönkin sössi.Nyt kaupungin vuokralainen,pienieläke ja nyt alkaa sairauskulutkin kassaantua.Täältä löytyy tasokkaita yksityispuolen rivitaloasuntoja hyvällä sijainilla 400 € yli 50 neliöisiä,joten syytä muuttaa tulojen kantokyvyn mukaiselle paikkakunnalle.

Metsäkupsa Metsäkupsa

Useimissa maissa ei  asumistukea makseta,täällä jopa 1400 € kk eläkettä saavat nostelevat sitä.Ei pidä ihmetellä,miksi ei rahat piisaa.Itse olen metsäni hankinut,kattokin päänpäällä ja ei 1100 kuussa kulu elämiseen,joskaan ei lääkekuluja ole ja eläessä hankkinut omat pytinkit,jolloin vuokraa vain kiinteistöverot ,lämmitys ja ylläpitokulut.

Metsäkupsa Metsäkupsa

Olen itsekkin kovin hövelinä lupauksena vappusatasata pitänyt.Alle 1000 € eläkeläisille voisi antaa,sillä tonnin eläke on pienehkö,mutta suuremmat eläkeläiset tyytyköön nykyisiin eläkkeisiin,sillä ei siihen ole varaa yksinkertaisesti.Meidän kuntataajamassa hyvät palvelut ja jos tyytyy kunnan asunto-osakeyhtiön kerrostaloasuntoihin, niin hyvin tonnilla täällä toimeen tulee.

Metsäkupsa Metsäkupsa

MaalaisSepon linjoilla.Itse olen joutunut varainsiistoveroa maksamaan melkoisesti,nyttenkin pöydällä odottelee 6 000 € lasku.Jos omaisuuden hankinnan ja omistamisen osalta helpotuksia verotukseen tahdotaan,silloin kyllä samalla avataan ovea korvaaville veroille.Vasemmalla laidalle kiinteistöveropohjan laajennus silloin ajankohtainen.En intohimoinen verojen maksaja ole,mutta jollain on yhteiskunnan kulut katettava.Kantokyky ei kyllä tasan käy,osa vain nostaa avustuksia,eikä sanottavasti yhteistä kassaa avita.

Metsäkupsa Metsäkupsa

Venäjällä on kaikki suurta,nyt tekevät maailman suurinta kaatopaikkaa Argangeliin.Ei pitäisi nyt moskovalaisten heti joutua kaatopaikan laidalle,kun 1000 km junamatkaa jätteille tulee.Sellainen uudelleen käsittelylaitos heillä,sopineekohan tähän ilmastokrapulaan.

Metsäkupsa Metsäkupsa

Kyllä Visakallon lista on sammaa sarjaa,kuin tämän kertainen ilmastonmuutosvaalit,joissa on tolkku poissa. Talous, työ, terveys kyllä ennen pitkään palaavat ykkösasioiksi kun talouden rajallisia voimavaroja kohdennetaan.En ole ilmastokeptikko,mutta tolkunihmisenä itseäni pitävänä en yhdy tämän hetkiseen hypetykseen.Neljän vuoden päästä ilmastolämpenee kuten nytkin,mutta saatte nähdä niin en usko vaaliteemana olevan kuin Vihreillä.Silloinkin taitaa nyt tuleva vaalivoitto sulaa,kun opiskelijatkin huomaavat,ettei heti maailmanloppu ole nyt käsillä.

Metsäkupsa Metsäkupsa

Nyt on Halla-Ahon tentti Areenan katsotuin,ylitti 100 000 katselukertaa kun tuli takaisin illansuussa.Ukrainan koomikkoehdokas ei osallistunut ollenkaan vaalitentteihin ja nyt ääniä tuli ensikierroksella ilmeisesti puolet enemmän kuin  istuva pressa sai.

Metsäkupsa Metsäkupsa

Varmin tapa on torjua uudet tehdasinvestoinnit,on luoda epävarmuutta puun saanista.Ei kukaan tervejärkinen tehdasta tänne pystytä luontoa pilaamaan,jos hakkuita rajoitetaan poliittisesti.Markkinat ratkaiskoon hakkuut.Vaaleissa on nyt menty ilmastolaukalle ja talous ,sun muut jokapäiset elämän asiat jääneet sivuun.

Metsäkupsa Metsäkupsa

Tolopainen tolloilee,mutta monenlaista parempaa väkeä omasta mielestään täällä  aina ollut.Tarvitsemme työperäistä maahanmuuttoa tulevaisuudessa runsainmitoin.Mutta sitten tämä  toinen puoli,Euroopassa vaeltavat turvapaikanhakijat eivät ole ratkaisu työvoimapulaan,sillä  suurin osa tulee syrjäytymään työnteon suhteen,eivät ole tainneet työtä sanan varsinaisessa merkityksessä tehdä tähänkään asti.Riuskoja hyvinvoivia miehiä ovat,köyhät ja sorretut taitavat olla kyllä apua odottelemassa kotopuolessa.

Metsäkupsa Metsäkupsa

On hyvä meidän muiden kannalta,että on vihreitä metsänomistajia.Jos ovat aatteen ihmisiä,niin suojelevat metsiään runsainmitoin,jolloin paineiden pakkosuojeluun kaltaisiani metsänkasvattajia kohtaan helpottavat.Anneli kyllä taisi jo osan perintömaistaan myydä,itse olen vielä vain ostopuolella ollut.Toivottavasti metsänomistaja saisi tehdä tiluksillaan vapaasti mitä lystää,eikä jatkuvasti pyrittäisi määräilemään.Sama koskee metsänkäsittelyä,nyt nämä holhousmentaaliset tyrkyttävät omia ihanteitaan puoliväkisin kaikkile kauppaavat,vaikka olen erittäin tyytyväinen omiin käytäntöihin,enkä niitä tyrkytä muille.

Esillä 10 vastausta, 1,651 - 1,660 (kaikkiaan 3,030)