Käyttäjän MJO kirjoittamat vastaukset
-
Miksi ei? Myös toimittajilla on vastuu kirjoitteluistaan, usein miten he ovat myös täysin väärässä!
Onko toimittajat valehdelleet Junnilan tai Purran tekemisistä? Jos ovat, niin rikosilmoitus ja tuomio napsahtaa.
Tynkkysen apinalaumako tietää mikä on totuus?
MJO 20.7.2023, 07:34Kyllä siellä bensa palaa köyhemmienkin mopoissa. Määrä korvaa laadun…
Just joo.. ja sieltähän voi itse tuoda vaikka bamburumpuja.
MJO 19.7.2023, 08:54Mahtuuko Fiat 500:seen moottorisaha kyytiin? Pensat sahaan pitää ainakin hakea erikseen.
MJO 19.7.2023, 08:48Vasemmiston päämääränä on estää sananvapaus ja alistaa ihmiset heidän päämääriinsä.
Aijaa? Minkä puolueen edustajat olivat maalittamassa IS:n toimittajaa, jonka kirjoitukset eivät miellyttäneet puolueen johtoa?
Unkari ja Puola ovat hyviä esimerkkejä äärioikeistovaltioista joissa käytetään surutta kovaa retoriikkaa lehdistöä kohtaan, jos ei kirjoitukset miellytä.
Todella surullista katsottavaa Suomen meno. Sivusta seurataan, kun Tynkkyset & Co usuttavat apinalaumansa toimittajien kimppuun Twitterissä.
MJO 18.7.2023, 10:15Markkinat löytyy, jos tuotantokustannukset pysyy kurissa.
MJO 18.7.2023, 08:54Lämpimän vaiheen kasveja löytyy Keski-Suomesta asti. Kivikauden vesipähkinä löydöt n. 4500 vuoden takaa osoittavat, että ilmasto oli huomattavasti lämpimämpi kuin nyt. Vesipähkinä oli täällä ensimmäinen viljeltävä kasvi. Se hävisi, kun ilmasto alkoi kylmetä.
Ehkä täällä tai tietyssä paikassa. Jossakin toisessa paikassa oli taas kylmempää. Ilmastonlämpenemisessä on kyse koko maapallon lämpenemisestä. Merivedet lämpenee, jäätiköt sulavat, Eurooppa lämpenee, Afrikka lämpenee, Amerikka lämpenee, vuoristot ja alangot lämpenee joka puolella ja pelottavan nopeasti.
MJO 18.7.2023, 08:49Kun katsoo esim huomisen sähkön hintoja luulisi olevan järkevää rakentaa lisää siirtokapasiteettia viroon
Tai teollisuutta, joka käyttäisi ylijäämä sähkön.
MJO 14.7.2023, 10:34Olen koko ajan esittänyt, ettei Suomi lähde ajamaan alas puu- ja muuta bioenergiatuotantoaan
Mitä bioenergiatuotantoa valtio nimeltä Suomi omistaa? Minun ymmärtääkseni ei mitään. Alasajon hoitaa ihan omistajat heidän näkemyksien mukaan. Valtio voi puuttua uusien laitoksien rakentamiseen, mutta tuskin puuttuu olemassa olevien toimintaan.
MJO 14.7.2023, 08:12Saapa nähdä jesse. Veikkaan ettei tämä hallitus näe vuotta 2024.
Eikä kukaan uskonut näkevän kaasutuksia vuonna 1938.
MJO 14.7.2023, 08:04Et Visa kuitenkaan ole esittänyt yhtään vaihtoehtoa? Kyllä jokainen on ymmärtänyt sinun vastustavan tuulivoimaa. Ainakin minulle on jäänyt sellainen kuva. Jos tuulivoima ei riitä yksittäisinä päivinä talvella, silloin pitää olla säätövoimaa. On se kuitenkin parempi että sitä löytyy 250-300 vrk/vuosi. Kemijokeen kaavaillaan muutoksia, että vettä pumpataan takaisin patojen yläpuolelle kun sähköä on tarjolla yli tarpeiden jne..
Ei valtio rakenna tai rahoita voimaloita. Esimerkiksi yksikään energiayhtiö ei ole ilmaissut kiinnostusta rakentaa ydinvoimalaa Suomeen. Lukuunottamatta Rosatom.