Käyttäjän Nostokoukku kirjoittamat vastaukset

Esillä 10 vastausta, 3,731 - 3,740 (kaikkiaan 3,801)
  • Nostokoukku

    Kun se luonnonsuojelu ja vihreiden POLITIIKKA ovat kaksi eri asiaa.

    Nostokoukku

    Ovatko metsänomistajat tosiaan niin sisäänlämpiävää porukkaa, että tosiaan uskotte luonnonsuojelun olevan kiinnostunut tavallisista puunkasvatusalueista ? Eihän niillä ole METSÄN kanssa mitään yhteistä. Tuntuu hiukan joutavalta tärkeilyltä, mutta kukapa sen kissan hännän nostaa jos ei kissa itse.

    Nostokoukku

    KANNATTAISIKO ensin keskustella mikä on metsää. Onko normaali ”talousmetsä ” metsää ?

    Nostokoukku

    Eläkekekin on tavallaan työttömyyskorvausta.

    Nostokoukku

    Jos piittaamme ilmastosta, kannattaisi ensimmäiseksi miettiä kaiken turhan kulutuksen lopettamista. Kiinasta rahdataan valtavia määriä täysin turhaa roinaa. Kuminaamareista ilmapalloihin ja ties mitä täysin tarpeetonta. Näitä sitten ostellaan Black fridayna, rekkakuormittain kuskataan ympäri Suomea. Lufthafella on laivue jumboja, jotka lennättävät leikkokukkia Etelä-Afrikasta ja ruusuja Etelä-amerikasta. Yhden ruusun hiilipäästöt vastaavat 20 kilometrin autoilua. Esimerkkejä on lukemattomia. Itse olen yrittänyt syödä hirvet, peurat ja kalat pois. Etenkin kun en pysty lehmää, sikaa ja kanoja syömään.

    Nostokoukku

    Eipä ollut rahapula kun hävittäjiä ostettiin

     

    Nostokoukku

    Vihreät joutuu tekemään ”Sipilät”. Kannatusluvut ovat sitä luokkaa, että eivät uskalla lähteä seuraaviin vaaleihin tekemättä jotain repäisevää. Emma ajaa hallituksen karille, jotta kannattajien joukossa uskottavuus säilyy.

    Nostokoukku

    Metsämies on tismalleen oikeassa. Metsätöissä parhaiten ”palkattua” työtä on terien kunnossapito, niin moottorisahassa kuin raivurissakin. Sen kun opettelee kunnolla tekemään, niin kate on töistä paras.

    Nostokoukku

    Jäipä mieleen, kun telkkarissa norjalainen  politikko rementeli miten he ovat ilmastoasioissa edenneet. Kuulemma autoista jo lähes puolet on sähköautoja. Haastattelussa mukana ollut insinööri kuittasi vain: Niin, olemme siirtäneet ongelman muualle.

    Nostokoukku

    Sauvakävelyä en ole vielä kuntoiluna valmis harrastamaan. Olen ottanut pieniä metsäurakoita viikonlopuiksi,en tienatakseni vaan lähinnä kuntoilun ja vanhojen taitojen ylläpitämiseksi.Tuttu metsänomistaja tarjosi taimikonhoitoa, kun tiesi harrastukseni. Taksaksi ehdotin hänen saamaansa kameraa. Ei kuulemma oikein käynyt, hänellekin pitäisi kuulemma tuesta jotain jäädä. Onneksi sain sanottua, että koko kesä onkin jo varattu.

Esillä 10 vastausta, 3,731 - 3,740 (kaikkiaan 3,801)