Käyttäjän Panu kirjoittamat vastaukset

Esillä 10 vastausta, 1,541 - 1,550 (kaikkiaan 2,174)
  • Panu Panu

On se aika heikkoa suunnittelua jos lataus kestää minuutteja ja sivusto näyttää käyttäjälle olevan jumissa. Pitäisi olla ainakin teksti, joka kertoo että tässä voi mennä nyt vartti. Nyt tosin olen odottanut jo yli tunnin eikä mitään elonmerkkejä sivulla ole. Latasin sivun uudestaan ja edelleen se kertoo lataavansa tietoja. No ehkäpä odottelen nyt huomiseen asti josko data siirtyisi.

Panu Panu

EU on sosialistinen liittovaltio, jossa tulot jaetaan varakkaammilta mailta köyhemmille ja taakka huonosti asiansa hoitaneilta hyvin asiansa hoitaneille.

EU:sta on myös paljon hyötyä, lähinnä vientiteollisuudelle. Suomi on myös sosialistinen maa, joten on vaikea arvioida lisääntyykö vai väheneekö sosialismi EU-jäsenyydessä. Esim. Sveitsin kaltaisen maan kannattaa ehdottomasti pysyä pois EU:sta ja Suomenkin kannattaisi jos täällä osattaisiin tehdä järkevämpiä päätöksiä kuin EU:ssa mutta epäilen sitä jonkinverran. Turve-arpajaiset on hyvä esimerkki Suomen itsenäisestä päätöksenteosta.

Panu Panu

Kuutiossa ei kai ole puunmyyjälle kuluja? MHY varmaan ottaa jotain välistä jos teet puukaupan OmaMetsän kautta.

Rekisteröidyin ja kirjauduin. Palvelu on nyt ollut 5min jumissa sivulla, jossa lukee ”Ladataan tietojasi…”. Taitaa olla vielä vähän keskeneräinen palvelu mutta toivottavasti saavat sen joskus toimimaan.

Panu Panu

Myytävässä tilassa hieskoivikon odotusarvokerroin 2,5. Onkohan arvion tekijä ymmärtänyt mitä varten odotusarvokerroin on olemassa?

Panu Panu

Itsekin kysyin kerran MHY:ltä tarjousta 15ha harvennuksesta. Ei tullut mitään vastausta.

Panu Panu

Päätehakkuu on kuusta, lisäksi harvennusta. Kaupat on tehty ja hinta aika linjassa täällä nähtyjen kanssa vaikka ei ihan 70 hiponutkaan. Mittoihin tosiaan olen tyytyväinen.

En ole yleensä laittanut tarjouspyyntöön tarkkaa määräaikaa, koska olen ajatellut että ne joita kiinnostaa tarjoavat aika ripeästi. Nyt jäi joidenkin osalta vähän auki, että olisiko se tarjous loppujen lopuksi joskus tullut. Pitää varmaan jatkossa laittaa se päivämäärä tarjousten jättämiselle.

Panu Panu

Huippukesäleimikko minun mielestäni. Metsäkuljetusmatka 0-150m, kertymä 600m3, Pohjois-Savo.

Panu Panu

Minä pyysin 7 tarjousta ja sain yhden.

Panu Panu

Mites mitat? Ne oli kohdallaan mun kaupassa, tukki alkaen 3m. Lisäksi pikkutukkia ja parrua.

Panu Panu

Jotenkin laimeaa on kiinnostus mutta 60 ja risat hinnalla nyt mennään.

Esillä 10 vastausta, 1,541 - 1,550 (kaikkiaan 2,174)