Käyttäjän Perko kirjoittamat vastaukset
-
Ompas kova paniikki Puukilla. Pahus, en kerennyt aikaisemmin hellittämään hätääsi. ”Esittelystäsi” käy ilmi, että sinäkin völjäät ”säkillä valoa tupaan”.
Keskinopeuden oikukas havainto eli siitä tekemäni esimerkki, se on säilynyt jo yli 100 vuotta muuttumattomana. Onko mahdollista, että Puuki tai joku tamppaaja kumoaa sen? Sama jos tuon 20 vuotta vanhan käyrän oikaisette sojottamaan pilviin yli plussan niin sen kun, kerro siitä niille yo:n henkilöille minulle ei tarvitse. Muuten, lukeminen kannattaa etenkin älykkäiden kirjoituksia.Perko 5.9.2021, 19:49Visa voit tutkia aluksi ratkaisua noista Antin kuvistakin esim. On eduksi kun tuntee jotain oman yrityksensä tuotannon virtausnopeuden vaikuttajista. Tänne ei näköjään sallita kirjoittaa persoonan samankaltaisuuksista. Muutamista tulee mieleeni suomalaissatujen fiktiivisiä hahmoja.
Perko 5.9.2021, 15:04Mittauksesta on hyötyä kun osaa tulkita. Niistä selviää mm muutosten syyt kun selvittää mitä on metsässä kulloinkin tehty. Olen tulosten perusteella seurannut millä toimilla on ollut vaikutusta kasvuun ja saanut hämmästyttäviä tietoja joita tulee tehdä ja joita on hyvä kasvun vuoksi muuttaa myös jättää tekemättä. Erot tuottavuuteen ovat moninkertaiset johon aiemmin ei ole ohjeistukset osanneet tai halunneet vaikuttaa. Ne entiset teesit olen hävittänyt.
Perko 2.9.2021, 15:59Nyt osaan vastata Puukille! Tunnen yhtyeen ja ole käynyt Joensuussa Hassisen Kone liikkeessä. Oli myynnissä ompelukoneita ja sähköllä pyöriviä vispilöitä ym..
Perko 24.8.2021, 19:59Alkutuotannon hallinta ja sovittaminen loppukäyttöön vaikeutuu kun käsittelyajat venyy yli 50 vuoden. Kymmenvuoden jopa alle jaksossa saada muutosta valmistukseen jolla tuottaa asiakkaalle sopivaa tavaraa ja sopia jo hinnankin. sellaista käyttävät noissa nykyisissä kaupankäynneissä.
Mie pyydän Puukilta Vilpittömästi Anteeksi. Olin väärässä kun tuollaista olen selittänyt. Mie en vain ole ymmärtänyt niitä vaikeimpia juttujasi enkä pystynyt laittamaan omaan kontekstiini eikä se ole sinun vika. Jatka vaan ihan entisellä sarkasmilla siitä mie tykkään varmaan moni muukin. Ravun pyynti onnisti kerralla, pakasteessa on niin jotta ei saa kuhaa sopimaan.
Perko 23.8.2021, 20:20Pankithan rahoittaa metsäkauppoja ja kerää siitä metsästä myös tulon monessa polvessa, puukaupan rahoituksesta jalostuksen rahoituksesta ja metsäkone väeltäkin menee tukea pankille.
Perko 23.8.2021, 20:07Lue siitä kirjasta en ole sen tekijöitä. Olen lukenut.
Visa ja monet muutkin ovat olleet ahkerat puurtajat.
Perko 23.8.2021, 19:56Mie en tiijä mitä hän on opettanut tai mitä on muuttanut. Arvelen seuraavaa, 70 vuoden entisetä metsästä ovat hankalat saada puustoa virtaustuotantoon tai mitään muutakaan horsman seasta nousemaan. Kaikki kannokotkin jos on tuhottu kuin neukkulassa. Aatelkaahan omalle kohalle. Sen varmemmin tietää Pukkala. Kysykää! Ei mistään aukon tähteistä voi loihtia edes nämä sensuroijat tuotosta tai jos niillä Puukin ihmesiemenillä kasvaa kuin Jaakon herne oli sadussa. En luota ”hamppuun ”.
Perko 23.8.2021, 18:57Siinä onkin sensuurille tehtävää. Entäs jos Pukkala onkin oikeassa.
Perko 23.8.2021, 18:14Muuten mitäs aegoliuselle kuuluu jonkun yritystoiminta kun ei ole siinä mukana. ”kauppiasyrittäjäsijoittajaprofessorin” tarkoittanet Pukkalaa. Hänellä on oma sähköposti johon voit esittää nuo viisautesi. Se on hyvä, että ei vapisuta! Tuskin hänelle teoriassasi on mitään uutta, kerro kuitenkin. Kuulisin mielelläni mitä vastattiin?