Käyttäjän Puun takaa kirjoittamat vastaukset
-
Puurakentamisella on jatkuva ja nouseva suunta koko maailmassa.
Suurin uhka tälle kehitykselle tulee olemaan puupula, vaikka se Suomen näkövinkkelistä saattaa juuri tällä hetkellä tuntua aika kaukaiselta.Puun takaa 22.11.2013, 07:46Miksi olet ostellut lisää yhteismetsäosuuksia, jos et ole tyytyväinen yhteismetsän hallintoon?
Eikö oma metsä ole silloin parempi vaihtoehto?Puun takaa 21.11.2013, 21:41Minua on kiinnostanut, millä tavalla ketjun aloittaja on tullut ko. yhteismetsän osakkaaksi?
Puun takaa 20.11.2013, 21:32Vankilasta vapauttaminen takuita vastaan on erittäin tehokas keino sulkea aktivistien suut.
Samalla hiljenee itse Greenpeacekin.
Kaikki näyttäisi etenevän vanhan tiedustelujohtajan laatiman käsikirjoituksen mukaisesti…Puun takaa 20.11.2013, 21:14Olemme saaneet nähdä, että asiallinen linja vie paremmin eteenpäin kuin liika kärjistäminen.
Henkilökohtaiset solvaukset ja liiallinen toisto kääntyvät helposti esittäjäänsä vastaan ja halutut muutokset tehdäänkin päinvastaisina.Puun takaa 20.11.2013, 21:00Maaseudun Tulevaisuus kertoi Perhossa pidetystä suurpetoseminaarista.
Suomessa harjoitettu suurpetopolitiikka todettiin erityisesti suden osalta epäonnistuneeksi, koska petoreviirialueilla olevia asukkaita ei ole huomioitu.
Suomi tulee nyt muuttamaan petopolitiikkaansa.Puun takaa 20.11.2013, 17:52Lähden kummassakin tapauksessa hoidetuista ja hyväkuntoisista metsistä.
Sekametsässä tuho etenee havupuusta toiseen kuten yksilajimetsässäkin.
Ainoastaan selkeä, puulajivaihdon sisältävä kuvioraja pysäyttää tuhon.Puun takaa 20.11.2013, 14:54Se minua on täällä ihmetyttänyt, että jotkut ottavat hyvinkin voimakkaasti kantaa eri asioihin, mutta eivät kerro mitään henkilökohtaisesta panostuksestaan hyvän asian puolesta.
Onko se luontaista ujoutta, vaiko jotain muuta?Puun takaa 20.11.2013, 14:44Sekametsä ei välttämättä suojaa hyönteistuhoilta, mutta selkeä, eri puulajeilla toteutettu kuviojako suojaa.
Puun takaa 20.11.2013, 11:42Millä summalla olet Leevi henkilökohtaisesti auttanut Sininiä?