Käyttäjän Puun takaa kirjoittamat vastaukset
-
Eiköhän nyt jo unohdeta ne pedot.
On ihmisarvon polkemista lisätä petoja tavoitteena metsien hoito.
Sellaisessa toiminnassa en ole mukana missään oloissa.Puun takaa 16.10.2013, 19:29Sitä en lainkaan ymmärrä, että samaan aikaan valitetaan Suomen metsien kuusikoitumisesta, ja puhutaan myönteiseen sävyyn jatkuvasta kasvatuksesta.
Jatkuva kasvatus on kuusikoitumisen äiti.Puun takaa 15.10.2013, 19:16Meikäläinen oli jo alle 10-vuotiaana verta sekoittamassa kun sikaa jouluksi teurastettiin.
Se oli ihan normaalia maalaiselämää.Puun takaa 15.10.2013, 19:06Minulle on tullut tästä sellainen käsitys, ettei jo tapahtuneiden asioiden oikominen johda juuri muuhun kuin ylimääräisiin asianajo- ja oikeuskuluihin.
Eikö olisi parempi kerätä joukkoa seuraaviin osakaskunnan kokouksiin, ja saada sillä tavalla päätöksentekoon uusia näkemyksiä?Puun takaa 15.10.2013, 19:03Tiia kaatoi vähemmäksi yhden hirven pois taimikoita syömästä.
Me ei olla täällä tehty asian eteen yhtään mitään.Puun takaa 15.10.2013, 18:45Greenpeacen johtajien uhmakkuus on kadonnut johonkin.
He aliarvioivat venäläisten taidot käyttää hyväkseen tilannetta, jossa kolmekymmentä järjestön aktivistia on heidän panttivankinaan.Pääsihteeri Kumi Naidoo sanoo STT:lle Greenpeacen tienneen, että järjestön alukselta öljynporauslautalle lähteneet aktivistit rikkoivat lakia.
Järjestö arvioi ennalta, että Venäjä saattaisi syyttää heitä luvattomasta tunkeutumisesta. Merirosvoussyyte ei sen sijaan tullut kenenkään mieleen.
STTPuun takaa 15.10.2013, 12:13Vihreät joutuvat nyt itse valitsemaan, lopettavatko oppositiopolitiikan harjoittamisen hallituksessa, vai siirtyvätkö järkiään kokonaan oppositioon.
Hallituskumppaneiden mitta on nyt täynnä.
Hautalan eroon johtaneet tapahtumat olivat varoitus Ville Niinistölle.Puun takaa 15.10.2013, 12:02Vihreät ovat Perussuomalaisten paras kannatuksen kohottaja.
Puun takaa 14.10.2013, 19:15Minulla ei ole valitettavasti ole hyvää sanottavaa vihreistä, eikä etenkään heidän vaikutuksellaan rakennetusta ympäristöhallinnosta.
Siitä on kehittynyt Suomen tulevaisuutta vakavimmin uhkaava tekijä.
Ainoaksi ratkaisuksi jää pilkkoa se eri ministeriöiden kesken ja lakkauttaa tarpeettomat osat kokonaan.
Vuosien mittaan olen tullut yhä vakuuttuneemmaksi em. toimien välttämättömyydestä, sillä Suomi on nyt kuilun reunalla.Puun takaa 14.10.2013, 18:17Huonomuistisuus ja kiire ovat vaivanneet Heidi Hautalaa useanpaan otteeseen.
Nicaraguan täysin epäonnistuneeseen kehityshankkeeseen upposi yli kolme miljoonaa euroa, mutta siitä ei ollut aikaa kertoa.