Käyttäjän Puun takaa kirjoittamat vastaukset
-
Vihreitä ei tarvitse pudottaa jalustalta. He tekevät sen ihan itse:
Vihreiden kunnallispoliitikko haukkui rajuin sanoin perussuomalaisten nousevan kyvyn, Belle Selene Xian.
Vihreiden nuorten liittohallituksen jäsen Lilja Tamminen hyökkäsi Facebookissa poikkeuksellisen rajusti nousevan perussuomalaisten kunnallispoliitikon Belle Selene Xian kimppuun.– Belle Xia on tietääkseni suomalaisen korkeakoulun kepulikonstein läpäissyt nolla, jolla ei ole mitään sanottavaa mihinkään. Hän on persujen rotupesutuote, Tamminen kommentoi perussuomalaisten verkkolehden mukaan.
Helsingin kaupungin varavaltuutettuna toimivalla 24-vuotiaalla Xialla on akateeminen loppututkinto ja hän tekee parhaillaan väitöskirjaa. Hän ei ole Tammisen syytöksistä hyvillään.
– Olen suorittanut opintoni melko nopeasti ja saanut vaihtelevia arvosanoja. Ymmärrän, että tämä herättää ihmisissä epäilystä. Todellisuudessa monet ovat suorittaneet tutkinnon TKK:lla nopeammin ja paremmalla arvosanalla kuin minä, esimerkiksi aviomieheni, Xia vastasi lehdessä kritiikkiin.
IS
Puun takaa 13.10.2013, 20:01Ihan vakavasti puhuen, olisiko Suomeen mahdollista perustaa susipuistoa?
Kuinka suuri alueen pitäisi olla?
Aikamoinen aidan teko ympärille tietysti olisi.
Sudet siirrettäisiin sinne, ja niille riittävästi ruokahirviä perässä.
Muualta Suomesta sitten sudet nollaan ja hirvet vähiin.
Kaikki voittaisivat.Puun takaa 13.10.2013, 18:51Tiedä hänestä, ehkä istuukin.
Nyt sekin sitten selvisi.
Luulin aikaisemmin, että pitkän raivauspäivän jälkeen hartiakipu johtui väärin säädetyistä sahan valjaista!Puun takaa 13.10.2013, 18:35Kyllähän minulla mielipiteitä on, mutta en ole politiikassa mukana.
Kaikenkaikkiaan neljään puolueeseen on aikojen kuluessa pyydetty ehdokkaaksikin, mutta kaikille olen vastannut samalla tavalla: Olen liian rehellinen politiikkaan. Yleensä keskustelu on loppunut siihen.
Muissa yhteisissä asioissa olen toki ollut mukana.Puun takaa 13.10.2013, 17:43Joillekin pelkkä tosiasioista kertominen saa näkemään piruja.
Loppujen lopuksi tämä Greenpeace- ja Hautala-episodi on parasta mitä Suomelle on tapahtunut pitkään aikaa.
Emme tarvitse mitään jalustalle nostettuja aatteita ja ihmisiä tässä maassa.
Eniten tarvitsemme erilaisten ihmisten voimavarojen järkevää valjastamista hyötykäyttöön.
Kaikkien puolueiden kannattajissa on ihmisiä aivan laidasta laitaan.
Valitettavasti kaikkein törtöimmät tahtovat nousta julkisuuteen leimaten samalla koko porukan.
Eiköhän tästä ole olemassa esimerkkejä ihan joka puolueesta.Puun takaa 12.10.2013, 18:24Heidi Hautalan puheet ontuvat edelleen:
IS:n mukaan ministerin tehtävistä eroava Heidi Hautala vakuuttaa, että hän katkaisi ministeriksi tultuaan kaikki sidonnaisuudet Greenpeaceen.
Hautalan avustajana toimii Milma Kettunen. Hautala-kohun yhteydessä on paljastunut, että Kettusen mies on töissä Greenpeacessa. Mies vaikuttaa Greenpeace Nordicissa.– Tästä yhteydestä kuulin vasta tällä viikolla, Hautala kertoo.
– Uskoo ken tahtoo…
Puun takaa 12.10.2013, 18:12Voin kuitenkin seisoa kaiken aikaisemmin sanomani takana,
enkä aio poistaa nimimerkkiäni ja tekstejäni täältä, toisin kuin eräät.
Jos jotakuta juttuni naurattaa, se on pelkästään hyvä asia!Puun takaa 12.10.2013, 17:58Gunnar ei siis tiedä, mitä jätevesiasetus on aiheuttanut?
Maaseudulle jouduttiin perustaamaan vesiosuuskuntia, joista suuri osa on nyt konkurssikypsiä.
Osa olisi jo kaatunutkin, mutta kunnat ovat ottaneet niitä hallintaansa.
Vähäisen käytön takia jätevesiputkistoon joudutaan pumpaamaan valtavasti puhdasta vettä, jottei putkisto tukkeutuisi.
Puhdasvesipuolella puolestaan veden laatu saattaa olla todella heikkoa, koska kulutusta on liian vähän. Ylimääräistä juoksutusta joudutaan tekemään sielläkin.
Kiinteistöille on aiheutunut jopa kymmenien tuhansien eurojen ivestointikulut toimimattomiin järjestelmiin tai liittymämaksuihin.
Lisäksi veden hinta on noussut suhteettoman kalliiksi.
Minulle on turha sanoa, että välitän väärää tietoa, sillä minulla on näistä asioista omakohtaiset kokemukset.Puun takaa 12.10.2013, 16:54Eihän ne tapaamiset pahaa tegisi Gunnarillekaan.
Ei tosiasioiden esiin tuominen mitään sen kummempaa viittaa tarvitse.
Totuuden kuuleminenhan se tuntuu joillekin koville ottavan.Puun takaa 12.10.2013, 16:51Jätevesiasetus sai alkunsa jo ennen Lehtomäkeä Jan-Erik Enestamin aikanaan.