Käyttäjän Rukopiikki kirjoittamat vastaukset
-
Ei ei ei. Kyllähän se menee vielä niin, että mitään aneita ei metsänomistaja saa vaan joutuu maksamaan nuo metsiensä saastutukset vielä itse kukin manttaalinsa mukaan. Valtio maksaa nyt ensin ne sinne rysseliin ja perii sitten metsänomistajilta.
Rukopiikki 22.12.2022, 12:59Ei kannata paljon konkurssikypsässä Suomessa huudella.
Rukopiikki 22.12.2022, 12:57Puuttuuko tieto, taito vai kenties halu?
Rukopiikki 22.12.2022, 12:27Sitä minä ihmettelen miten siellä etelässä kun on niin ahdasta ei kannata käydä leimikkoa katsomassa. Siellähän ostomiesten alueetkin on hyvin hyvin pieniä näihin pohjoisen lääneihin verrattuna. Täällä välimatkat on satoja kilometrejä ja käyvät katsomassa. Ja puuta ei ole hehtaarilla etelän metsiin nähden mitään.
Rukopiikki 22.12.2022, 12:19On Suomessa vielä meitä itsenäisyyden kannattajiakin, mutta valitettavan paljon on niitä jotka juoksevat heti suden tai kotkan pesään kun vähän idästäpäin karhun rapinaa kuuluu.
Rukopiikki 22.12.2022, 12:12Kyllä minun taulukoissani ainakin on ensiharvennukselle jäävien puiden tiheys ihan kasvupaikan mukaan. Ei se ole mikään yksi luku vaan vaihtelee maan rehevyyden perusteella.
Rukopiikki 22.12.2022, 11:51Itsenäinen Suomi on satuolento. Brysselissä määrätään muu ja puolustuspoltitiikka amerikoissa. Kohta maksetaan sinne Brysseliin jo metsien hiilidioksidista isoja summia. Mutta se natoon pääseminen saattaa kestää vaikka kymmeniä vuosia. Hitaita on herrojen kiireet ja nyt se pahin kiirus on jo kaikilla mailla menny asian suhteen ohi. Turkki sai tässä vain vapaat kädet huseerata Lähi-Idässä mielensä mukaan eikä sillä ole kiire muuttaa tilannetta. Suomen herrat vois taas käydä Turkin diktaattoria vähän nuoleskelemassa ja viemässä joululahjaa.
Rukopiikki 22.12.2022, 08:20Suomessa on ollu kova natokampanja vallalla jo pitkään. Viime talvena se huipentui kansan suoranaisena pelotteluna. Suomen turvallisuusympäristössä ei ole tapahtunut mitään muutosta pitkään aikaan ennenkä suomi teki natohakemuksen. Venäjän intressit ukrainassa on ollut tiedossa jo pitkään eikä hyökkäys ollu yllätys.
Rukopiikki 21.12.2022, 21:06Jäämmepä odottamaan miten tilanne kehittyy.
Rukopiikki 21.12.2022, 21:03Hyvinhän siellä näkyy pojat pärjäilee.