Keskustelut Harrastukset Me keskustelemme taas!

Esillä 10 vastausta, 991 - 1,000 (kaikkiaan 32,553)
  • Me keskustelemme taas!

Merkitty: 

Tänä iltana kymmenen jälkeen palasimme taas keskustelupalstalle! Tuliko joku järkiinsä vai pitikö tilapäisesti palauttaa entinen versio, jonkun bugin korjaamisen ajaksi?

Joka tapauksessa tervetullut muutos jos jää pysyväksi!

Terveisin: Korpituvan Taneli

• harrastelija harrastelija

Fiat 600 mallista liikkui aikoinaan juttu:

Nuori nainen oli synnyttämässä ja onhan se tapahtumana varmastikin vaikea paikka! Kätilö ehdotti, että ota sama asento kuin silloin, kun toimi pantiin alulle! Nainen meni erittäin vaikeaan myttyrään ja siitä kätilö ihmettelemään, että mitä nyt?

No, kun se tapahtui Fiat 600:ssa 🙁

Jätkä

”Kait nyt keskusteltiin autoista, vai käsitinkö väärin? Minulla ei ole mitään ennakkoluuloja edes moottorisahoissa, kaikki käy kunhan puuta kaatuu ja varmuus riittää päivän työstöön. Akkukäyttöisiä olen seuraillut hyvinkin mielenkiinnolla. Voip alkaa hyvinkin kääntyä sille polulle pikkuhiljaa.”

Miksi sitten olet keskittynyt haukkumaan Saksalaiset, Ruotsalaiset, Korealaiset, Japanilaiset jne, paitsi Jenkki – ja Rapeat Ranskalaiset – tuotteet.

Kersku vain omilla autoillasi, mutta älä sorru Maailman parhaiden autojen ja niiden valmistusmaan mollaamiseen.

KYLLÄ! OLET KÄSITTÄNYT VÄÄRIN.

jees h-valta

Jätkä taas ei ole käsittänyt mitään, ei oikein eikä väärin. Mutta enpä ole jaksanut todellakaan haukkua noita lukemattomia automaita enkä niiden autoja. Olen vain kertonut kokemuksia elävästä elämästä koska piiriini kuuluu monenlaisella kiesillä ajelevia. Asiaakaspiiri laajentaa vielä huomattavasti tuntumaa. Ja autoistahan suomalaiset mielellään keskustelevat. Kuten täälläkin varmaan jopa korpikuusen juurelta liikenteeseen polkaisijakin on voinut todeta.

Jätkä

Sieltäkö Pökötin poljet liikenteeseen? No polkuautohan se onkin 🙂 🙂

Yritä lopettaa tuo valehteleminen!

VAG myi Heinäkuussa yli 980 000 uutta autoa! Mikä konserni pistää paremmaksi maailmassa?

Planter Planter

Jutelkaa välillä vaikka autoihin myytävistä ”herkuista”, esimerkiksi linkin auton varusteena olevasta lämpökamerasta, joka tunnisti peuran, kun se oli  konepellillä. Lasku vakuutusyhtiölle kuulemma hiukan vajaat 30 000€.

https://aijaa.com/12kLrG

Visakallo Visakallo

VAG-konsernin autojen myyntitilastot ovat kiistattomia. VAG-auton uusiminen saman konsernin autoon on ollut käytännössä vaihtoehto jolle ei ole ollut vaihtoehtoa. Maahantuoja ja autoliikkeet ovat halunneet vaikeassa tilanteessa pitää vanhat asiakkaansa, ja asiakkaat ovat saaneet sellaisen tarjouksen, josta on ollut vaikea kieltäytyä. Tämän ovat minulle kertoneet useat VAG-autonsa viime aikoina VAG-autoon vaihtaneet.

jees h-valta

Minulla ainakin Touareg kehotettiin myymään suoraan eikä vaihtarin ottohaluja ollut VW:n pisteellä Porissa. Asia joka katkaisi kyllä sen ”kamelin selän” ja asiointi siihen lafkaan loppui totaalisesti. Suhtautumisessa toisen autoliikkeen tarjoukseen oli sentään näin ollen lähes kymppitonnin ero. VW:n katumaasturi joku Rock se kait oli ei ainakan ole katukuvassa paljon esiintynyt. Yhden ainoan olen nähnyt ja se on ollut jo markkinoilla sentään kotvan aikaa.

Visakallo Visakallo

Jos puhutaan vähän laajemmasta markkinasta kuin tuosta Jessen Volkkarista, niin edelleen vanha totuus pätee autokaupassa kuin muussakin, eli vanhan asiakkaan pitäminen tulee halvemmaksi kuin sen menettäminen ja uuden hakkiminen tilalle. Tämän tietää jokainen markkinoinnin kanssa tekemisissä ollut. Jessen tapauksessa oli hieman erikoisempi tilanne. Vaikea sanoa, kumpi autoliike siinä oikeasti voitti ja kumpi hävisi.

Jätkä

Jeessi siis vaihtui merkkiä ”Pakon edessä”. Taisi kauppaan sisältyä myös se, että laulut muuttuivat, eli se siitä ”ihastumisesta”.

jees h-valta

Onhan järjen käyttö sentään sallittua autokaupoillakin. Jätkän käyttövoimasta en tiedä. Kyllä minulle kymppitonni euroja rahaa on ja kun kaiken huipuksi saatiin huomattavan paljon edistyksellisempi ja nykyaikaisempi autokin niin eipä moitittavaa. Ja en ole merkkiuskollinen ettei volkkarin yhteen jäänti harmita ollenkaan.

Esillä 10 vastausta, 991 - 1,000 (kaikkiaan 32,553)