Keskustelut Harrastukset Me keskustelemme taas!

Esillä 10 vastausta, 21,551 - 21,560 (kaikkiaan 34,853)
  • Me keskustelemme taas!

Merkitty: 

Tänä iltana kymmenen jälkeen palasimme taas keskustelupalstalle! Tuliko joku järkiinsä vai pitikö tilapäisesti palauttaa entinen versio, jonkun bugin korjaamisen ajaksi?

Joka tapauksessa tervetullut muutos jos jää pysyväksi!

Terveisin: Korpituvan Taneli

• rööri roope

Gruppa nähnyt Lontoon vain tv:ssä tai märässä unessa.Ei tarvii miettii päästöjä keskity vaan risukkojesi raivaamiseen.Itse siirsin tiluksista 60% eteenpäin.Loput todennäköisesti 2024 marraskuussa.

reservuaari-indeksi reservuaari-indeksi

Poijilla perä kammarista matkalla uunin pankolle tulee se mitä on jäljellä eli 1 % prosentin testosteroni ryöppy kun näkee L-kirjaimen. Voi sentään.

Se London oli verkostoitumista, perheen kanssa tällä kertaa. Päästöjä lento koneesta varmasti lähti. Joissain  pöydissä tehdään aikanaan päätöksiä missä ne päästöt sitten vähenee potenssiin 2. x 2². Kaksi.

L

Rukopiikki

Siis onko kisa nyt siitä kuka saa sähkönsä halvimmalla vai kuka on kansainvälisin persoona? Vai mistä?

Kalle Kehveli Kalle Kehveli

L istui varmaankin Helena-Ahti Hallbergin vieressä, kun saamme lukea taas iltapäivälehdistä suolistokaasuista.

Tolopainen Tolopainen

Humalikot joutuvat istumaan koneen perällä lento emon vieressä.

A.Jalkanen A.Jalkanen

Minä ja Danny olimme yhtä aikaa Phuketissa mutta emme samassa hotellissa emmekä samalla lennolla. Ja suhdehan olisi mahdoton kun ikäeromme on aivan liian pieni!

Rane

Luulisin että 50-vuotta on ihan sopiva ikäero?

A.Jalkanen A.Jalkanen

Hänhän on siis 81 vuotta ja minä 61, jotta vain 20 kertyy.

Tolopainen Tolopainen

Jos miehellä on rahaa, kelpaa vähän nuoremmallekin naiselle. Raha nuorentaa miehen. Kuten näimme eilen Hjalliksen studioyleisön joukossa oli hänen 35v nuorikkonsa.

A.Jalkanen A.Jalkanen

Kannattaisi huomioida se että mies (ja nainen) näyttää kovin nuoren kumppanin rinnalla ikäistään vanhemmalta, näin Harkimokin.

Esillä 10 vastausta, 21,551 - 21,560 (kaikkiaan 34,853)