Keskustelut Harrastukset Me keskustelemme taas!

Esillä 10 vastausta, 28,311 - 28,320 (kaikkiaan 33,694)
  • Me keskustelemme taas!

Merkitty: 

Tänä iltana kymmenen jälkeen palasimme taas keskustelupalstalle! Tuliko joku järkiinsä vai pitikö tilapäisesti palauttaa entinen versio, jonkun bugin korjaamisen ajaksi?

Joka tapauksessa tervetullut muutos jos jää pysyväksi!

Terveisin: Korpituvan Taneli

• Gla Gla

Jätetäänkö turot veteen vai nostetaanko myöhemmin ylös? Eli onko satoja kuusia luvallista dumpata veteen kalastajien riesaksi. Tuohon kun uistin tai verkko osuu, menetys on varmaa.

https://yle.fi/a/74-20134503

konstapylkkerö2

Minulla on vaimoehdokas 27 vuotta nuorempi. Ei haittaa yhtään. Kohta 2 vuotta oltu etäyhteyksissä ja hyvin menee – Erityisistä syistä niin pitkään.

Nostokoukku

Ikäero on niin iso, että etäyhteys onkin ainoa keino hyvin menemiseen. Näin tuhmasti sanottuna.

konstapylkkerö2

Yhtä hyvin se sinun yli 10 vuotta nuorempi voi kyllästyä sinuun ja lähteä kalppimaan. Etpä paljon tiedä.

Nostokoukku

Toki voi. Mutta riski on kuitenkin kolme kertaa pienempi kuin teillä. Minulla riski on jo hallittua riskinottoa.

konstapylkkerö2

Höpöhöpö. Tuolla logiikalla asiaa ei ratkaista. Olet vain kateellinen.

Visakallo Visakallo

Onkohan niin, että meissä lähes jokaisessa palstalaisessa asuukin pieni Danny!

Metsuri motokuski

Niin se varmaan visa on. Meillä ei taida olla ”pinkka kunnossa” jolla suosion saisi. 😀

Nostokoukku

Mitähän minä Konsta sinulta katehdin, sitä etäyhteyttäkö? Tuon saman akan kanssa on tullut asuttua saman katon alla kohta 40 vuotta, aivan kuuloetäisyydellä. Olen vanhanaikainen, mutta minusta se on mukavampi kuin etäsuhde. Tosin ajoittain varmaan rasittavampi. Kun toisen ääni nousee falsettiin, etäyhteydessä voi aina yhteyden katkaista ja kuitata, että on huono kenttä. Minä joudun siirtymään pannuhuoneelle. Siihen aikaan, kun sitä vikittelin, ei ollut Kinderiä, ei tekstiviestejä eikä etäyhteyssuhteita. Jos ei saanut suuntansa auki, sai olla ilman.

konstapylkkerö2

Mistä minä tiedän mitä kadehdit. Tuommoset negatiiviset kommentit joita harrastat johtuu yleensä juuri kateudesta ja omasta osattomuudesta.

Esillä 10 vastausta, 28,311 - 28,320 (kaikkiaan 33,694)